فرماندار مهاباد گفت: در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی همچون یک نهال نوپا بود ولی توانست مقابل دشمنان خود بایستد و امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

به گزارش کردپرس، حسن عباسی، امروز ۲۴ خرداد در اجلاسیه ۳۹۲ زن شهید اهل سنت آذربایجان‌غربی که در تالار وحدت مهاباد برگزارشد بر لزوم تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و ادامه داد: برای اینکه اوج ایثار و فداکاری شهدا را درک کنیم، لازم است که فرمایشات رهبری را مطالعه کنیم و به گوش جان بسپاریم.

او ادامه داد: در جنگ‌های مختلفی که صورت گرفته است، سرزمین‌های زیادی را از دست دادیم و زیربار قراردادهای ننگین رفتیم ولی در دفاع مقدس چنین اتفاقی نیفتاد، اگرچه انقلاب به تازگی پیروز شده بود.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه در دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی به پشتیبانی از امام خمینی(ره) مقابل دشمنان خود ایستاد، ادامه داد: امروز ملت ما نه تنها سرنوشت خود را به دست گرفته‌اند بلکه در معادلات منطقه‌ای و جهانی نیز تاثیرگذار هستند.

اجلاس تجلیل از ۳۹۲ خانواده زنان شهید اهل سنت آذربایجان غربی با حضور مسئولان کشوری و استانی به میزبانی شهرستان مهاباد امروز برگزار شد.

کد خبر 2771645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha