کناره گیری وزێر اقتصاد و دارایی اقلیم کردستان از جنبش تغییر

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ وزیر اقتصاد و دارایی اقلیم کردستان از جنبش تغییر کناره گیری کرد و به طور رسمی خواستار تعیین فردی به عنوان جانشین وی شد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری وشه: سایت دراو میدیا که در سلیمانیه فعالیت می‌کند و خبرنگاران آن در گذشته در رسانه جنبش تغییر مشغول به کار بودند به نقل از یک منبع اعلام کرد پس از برگزاری کنفرانس جنبش تغییر و پس از گذشت چهار ماه آوات شیخ جناب وزیر اقتصاد و دارایی دولت اقلیم کردستان از عضویت در جنبش تغییر کناره گیری کرده و هیچ ارتباطی با این جنبش ندارد.

آوات شیخ جناب پس از قطع ارتباط خود با جنبش تغییر  به طور رسمی خواستار تعیین فردی برای جانشینی خود شد تا سریعا منصب خود را تحویل دهد یا اینکه یکی از وزرای جنبش تغییر به سرپرستی این پست را در اختیار بگیرد.

به گفته این منبع آوات شیخ جناب تا کنون سه بار استعفای خود را به این جنبش ارائه داده است و آخرین استعفای وی در ماه اول سال ۲۰۲۳ بوده که در آن عنوان کرده است لطفا من را ا عزل کنید و فرد دیگری را به جای من منصوب کنید من در حزبی که بیش از دو سال فاقد شورای رهبری و دبیر باشد فعالیت نخواهم کرد.

آوات شیخ جناب مدت ۴ سال است با وجود قطع ارتباطش با جنبش تغییر در در مجامع و شورای رهبری و جلسات این جنبش شرکت نکرده است و در جلسات تیمی این جنبش در دولت اقلیم نیز خارج شده است.

کد خبر 2771665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha