رئیس جمهور چهاردهم و حل دغدغه جوانان و زنان / فرشته سنجیده

سرویس ایلام - جدا از جریان شناسی سیاسی و اجتماعی هر کدام از نامزدهای انخابات ریاست جمهوری، حل دغدغه های جوانان و زنان باید در کانون توجه رئیس جمهور برگزیده قرار بگیرد.

تا وقتی که تبلیغات است همه با هیجان از حمایت خود از جوانان و بانوان  سخن می گویند، جوانان را در ستادهایشان با آغوش باز می پذیرند و آن روزها آنها را در مسئولیت های مختلف قرار می دهند و توانایی هایشان را می بینند و می‌ستایند و از آنها در جهت رای آوری استفاده می کنند.

بعضی ها هم با ادبیات خاصی دلسوز بانوان می‌شوند و هر کس بر اساس دیدگاه سیاسی خود برای آنها دل می سوزانند و وضعیت فعلی آنها را مناسب شان بانوی ایرانی نمی دانند!

متاسفانه در دوره های قبل برخی کاندیداها با خلاصه کردن مشکلات جوانان و بانوان در مسائل پیش پا افتاده و پرداختن به آنها با کاور آزادی که هیچ اولویتی برای جوانان و بانوان ما ندارد در تلاش بودند که با ایجاد فضای هیجانی رای جوانان و بانوان را به سمت و سوی خود ببرند، این افراد نشان دادند که شناختی مناسبی از دغدغه های جوانان و بانوان ندارند و یا خود را به نشناختن زده اند و سعی داشتند که انرژی جوانان را با شعارهای جذاب به سمت خود بکشانند.

منظور از توجه به بانوان و جوانان صرفاً بکار گیری آنها در جایگاه های مهم مدیریتی نیست بلکه توجه به حل مشکلاتی است که با آن روبرو هستند، یک جوان شغل و ازدواج بهنگام و مسکن می خواهد، امنیت شغلی می خواهد، درآمد مناسب می خواهد و...
بانوان هم در هر جایگاهی چه خانه داری و چه شغل و توان مدیریتی انتظارات به جا و کاملاً به حقی دارند که باید به آنها توجه شود.

باید جایگاه های بانوان ایران در تراز انقلاب اسلامی باشد و در سطوح مختلف مدیریتی در کشور به گونه ای باشد که در سطح جهانی الگو قرار بگیریم و همچنین حل مشکلات و دغدغه های دختران و زنان جامعه را شناسایی و در حل آنها تلاش شود.

امیدواریم کاندیداهای انتخاباتی با نگاهی واقع بینانه به موضوع جوانان و بانوان پرداخته و از نگاه احساسی و هیجانی در راستای رای آوری بپرهیزند و جوانان و بانوان کشور با آگاهی و بدون تحت تاثیر قرار گرفتن القائات روانی پوچ و بی نتیجه و غیرواقعی فردی را انتخاب کنند که در واقعیت برای بانوان و جوانان قدم بردارد نه اینکه تنها از جیغ و هورای هیجانی آنها در میتینگ‌های انتخاباتی استفاده کنند، انتخابات بالاخره تمام و یک نفر انتخاب می‌شود و این هیجانات کاذب هم فروکش خواهد کرد آنچه که برای مردم باقی و تاثیر گذار می ماند عملکرد شخص برگزیده است که امیدواریم طوری باشد که پشیمان نشویم.

کد خبر 2771727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha