ستاد پزشکیان در کردستان افتتاح شد/ محمودزاده: پزشکیان آشنایی کامل با مشکلات کُردها دارد

ستاد تبلیغات انتخاباتی پزشکیان بعد از ظهر سه شنبه با حضور فعالان سیاسی و حامیان وی در سنندج و جلال محمود زاده نماینده سه دوره مردم مهاباد در مجلس آغاز به کار کرد.

به گزارش کرد پرس، رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در کردستان در آیین افتتاح این ستاد مهمانان این مراسم را کسانی خواند که  نگران آینده کشور و به تبع استان هستند.

غریب سجادی با بیان اینکه با گفتمان و منطق باید بستر دیالوگ را فراهم کنیم، گفت: به امید روزی که عرصه دموکراسی در کشور بستری برای آزادی مدنی ایجاد کند تا همه افکار و جریان ها در چنین رقابت ها حضور داشته باشند. 

وی با تبیین علل حضور مسعود پزشکیان و هواداران وی در رقابت های انتخاباتی گفت: امروز ما به خاطر جایگاه و پست و مقام در اینجا دورهم جمع نشده ایم بلکه آنچه باعث شده گرایش های مختلف در این ستاد جمع شوند، نگرانی از آینده ایران است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در کردستان گفت: ما آمده ایم که آینده ایران به تنور داغ و پرتنش که همه را در آن بسوزاند، تبدیل نشود.

سجادی با بیان اینکه رقیب پزشکیان ناامیدی و رنج های ملت است، بیان کرد: مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات نوعی حق قانونی و مدنی است و نباید به این مهم قداست ببخشیم.

وی یادآور شد: پزشکیان در جامعه کُردی بزرگ شده و زندگی کرده است بنابراین می تواند نگاه واقع گرایانه ای به مسائل قومیت‌ها به ویژه مناطق کردنشین داشته باشد.

جلال محمود زاده، نماینده سابق مهاباد در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم اظهار کرد: به عنوان نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی، تمایل به شرکت در انتخابات نداشتم ولی امروز آمده ام و از مردم درخواست مشارکت دارم آن هم تنها به خاطر مسعود پزشکیان.

وی با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان بدون رانت دولتی در دانشگاه قبول شده است، افزود: این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ سال در مهاباد زندگی کرده و با همه مسائل و مشکلات استان‌های کردنشین آگاه است.

نماینده سابق مهاباد در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که آیا مشارکت نکردن در انتخابات مشکلی را برطرف می کند، گفت: در مناظره های روز گذشته پنج نفر از نامزدهایی که در دوره های گذشته هم صاحب مقام و جایگاه بودند و در گرانی و مشکلات اقتصادی کشور اثرگذار بوده اند، در مقابل یک نفر حضور یافتند.

محمودزاده با بیان اینکه در صورت مشارکت کم نامزدی هم چون پزشکیان رای نخواهد آورد و این خواسته کاسبان تحریم است، تصریح کرد: با انتخاب پزشکیان فشار معیشتی بر مردم کاهش می‌یابد و از توان نخبگان کُرد بهره گرفته می‌شود .

کد خبر 2771831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha