پلیس کردستان جهت تامین امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس با آمادگی کامل جهت تامین امنیت در میدان است، گفت: انتخابات کردستان در سایه امنیت پایدار و سلامت کامل برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، گفت: امنیت یکی از بی بدیل ترین نعمات خداوند متعال و این نعمت بزرگ بسترساز پیشرفت های علمی، عملی، اخلاقی و انسانی در کشور و استان است، خوشبختانه این مهم ملموس و مشهود است.

وی با بیان اینکه چهار مؤلفه رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات شامل امنیت، سلامت انتخابات، رقابت سالم و مشارکت اولویت و سرلوحه برنامه ها است، افزود: تحقق این اهداف در گرو امنیت است که خوشبختانه این امنیت پایدار در سراسر استان حاکم است.

فرمانده انتظامی استان کردستان از آمادگی کامل پلیس استان خبر داد و اظهار کرد: جا دارد از نماینده ولی فقیه در کردستان که در جهت برقراری امنیت پایدار در استان نقش محوری و هدایتگرانه دارند، صمیمانه تشکر کنم کما اینکه همه ظرفیت ها برای امنیت انتخابات با کمک سایر دستگاه های متولی به کار گرفته شده است.

سردار آزادی ادامه داد: خوشبختانه با تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه های متولی امنیت در استان؛ سپاه، بسیج، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی زمینه امنیت انتخابات فراهم بوده و هیچ مشکلی در این حوزه نیست.

وی یادآور شد: فراجا برای برقراری امنیت انتخابات به صورت میدانی در صحنه حضور دارد و آرای مردم را حفظ خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با قدردانی از تولید محتوا و فضاسازی رسانه ای در جهت ایجاد شور انتخاباتی در کردستان، بیان کرد: امیدواریم مردم در هشتم تیرماه با مشارکت بالا و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، مجدد مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی بزنند.

سردار آزادی گفت: برای برگزاری انتخابات در سایه امنیت، پیش بینی های لازم انجام شده و امنیت مردم تامین است، کما اینکه در چند سال اخیر و همه انتهابات گذشته، شاهد حضور فعالانه فراجا در عرصه های تأمین امنیت مراسم و انتخابات بوده ایم.

کد خبر 2771881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha