ارزیابی شرکت گولف کی ستون از بازار نفت اقلیم کردستان عراق

سرویس جهان- بر اساس گزارش شرکت نفتی گولف کی ستون، نفت اقلیم کردستان فقط در بازار داخلی اقلیم کردستان، آن هم به قیمت هر بشکه 29 دلار به فروش می رسد.

به گزارش کردپرس، شرکت نفی گولف کی ستون، یکی از اعضای صنعت نفت اقلیم کردستان اعلام کرد هنوز تاریخ دقیقی برای ازسرگیری صادرات نفت خام اقلیم کردستان متصور نیست.

این شرکت خارجی که عمده فعالیت آن در میدان نفتی شیخان افلیم کردستان است، از فروش نفت خام تولید شده در این میدان، در بازار داخلی اقلیم کردستان به بهای بسیار پایین خبر داد. بر اساس تازه ترین گزارش این شرکت نفتی خارجی در اقلیم کردستان، میزان فروش روزانه نفت خام توسط این شرکت در اقلیم کردستان به حدود 50000 بشکه در روز نزدیک شده اما آن را به قیمت بین 28 تا 29 دلار به خریداران داخلی در این منطقه می فروشد.

گولف کی ستون از ادامه مذاکرات میان اقلیم کردستان، شرکت های نفتی خارجی و دولت مرکزی عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان خبر داده است. با این حال، جان هریس، مدیر عامل این شرکت به الاینز نیوز لندن گفته است هنوز نمی توان تاریخ دقیقی برای ازسرگیری صادارت نفت اقلیم کردستان از طریق خط لوله ترکیه بیان کرد.

کد خبر 2771919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha