رییس جمهور چهاردهم در مسیر جهادی شهید رییسی حرکت کند

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دهلران از خصوصیات رییس جمهور آینده گفت و افزود: رییس جمهور چهاردهم در مسیر جهادی شهید رییسی حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار سید صادق حسینی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو پیش بینی نشده بود،افزود: در مراحل نیمه نهایی انتخابات قرار داریم.

وی عنوان کرد: هر چند کشور با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، آمادگی انتخابات ریاست جمهوری را نداشت اما با تدابیر مقام معظم رهبری کشور برای انتخابات ریاست جمهوری آماده و فراهم شد.

سردار حسینی با بیان اینکه با تدابیر مقام معظم رهبری به راحتی مثل گذشته از بحران ها عبور می کنیم، خاطرنشان کرد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بازهم از این مرحله حساس عبور خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بر اساس قانون اساسی ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی برگرفته از رای مردم انتخاب می شوند و این یعنی همان مردم سالاری دینی، یعنی رای بر اساس نظر مردم است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام افزود: ایران قوی در سایه انسجام و وحدت تشکیل می شود و مشارکت بالا و حضور پررنگ مردم در انتخابات و رای بالا، قدرت چانه زنی ما را در سطح بین المللی را بالا می برد.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات باعث عقب نشینی دشمن می شود و شخصی که رییس جمهور می شود، باید در مسیر جهادی شهید جمهور شهید آیت الله رییسی حرکت کند، چراکه طبق مقام معظم رهبری این شهید حد نصاب جدیدی در خدمت به مردم ثبت کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، افزود: حضور در این انتخابات باعث خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمنان می شود.

سردار حسینی عنوان کرد: هرچقدر انسجام و وحدت ما بیشتر باشد، دشمن بیشتر از تفرقه افکنی ناامید و عقب نشینی خواهد کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام بیان کرد: انتخابات پیش رو راهبردهای مختلفی برای کشور ما خواهد داشت، اولین راهبرد امنیت است.در بستر امنیت است که انتخابات خوبی داشته باشیم.

وی گفت: سلامت انتخابات از دیگر راهبردهای مهم در انتخابات است، همه شرایط برای رقابت سالم فراهم است.

سردار حسینی اضافه کرد: رقابت راهبرد دیگر در انتخابات ریاست جمهوری است، در این رقابت باید ارزش های نظام و انقلاب حفظ شوند.

کد خبر 2771928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha