مسئولان باید برای حل مشکلات مردم اقدام کنند

سرویس کرمانشاه _ امام جمعه پاوه گفت: بنده و آقای فرماندار نمی‌توانیم برایشان کار پیدا کنیم ولی مسئولان بالاتر باید بدانند و درک کنند اگر مردم ما از امام‌جمعه و فرماندار گله دارند و در انتخابات شرکت نمی‌کنند، به این دلیل است که مشکلات زندگی و معیشتی دارند باید مشکلات آنان را بپذیریم و در راستای حل مشکلاتشان قدم برداریم.

به گزارش کردپرس؛ حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه پاوه عنوان کرد: در هفتۀ آینده انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان برگزار می‌شود و از طرف ملت ایران یک نفر انتخاب می‌شود. حضور مردم و انتخاب فردی صالح در داخل و خارج و کل منطقه آثار مثبتی دارد.

وی افزود: بارها گفته‌ام ما قبول داریم برق و آب و گاز و تلفن و جاده و مساجد در جمهوری اسلامی به‌صورت عالی رشد کرده است ولی بعضی خواستۀ جزئی داریم که برآورده نمی‌شوند. مع‌الوصف باز درخواست می‌کنم در انتخابات شرکت کنید.

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنانش پیرامون مراسم بزرگ علما و روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه در مسجدجامع پاوه گفت: روز پنجشنبه در این مسجد بیش از ۴۰۰ نفر از روحانیون و جمعی از معتمدین و محترمین شهرستان‌های پاوه و جوانرود و روانسر و ثلاث باباجانی و سرپل‌ذهاب و کرمانشاه حضور داشتند. جلسۀ پربار و خوبی بود

وی ادامه داد: از تمام روحانیونی که باوجود مشکلات، دعوت دفتر امام‌جمعه و ادارۀ اوقاف پاوه را اجابت نمودند و در جلسه شرکت کردند، از  همه شرکت کنندگان تشکر می‌کنم خداوند به همۀ آنان جزای خیر بدهد.

ماموستا قادری ادامه داد: ۹۵ درصد از روحانیونی که دعوت شده بودند در مراسم حضور داشتند با این حال باید عرض کنم روحانیون ما مشکل دارند.

وی گفت: در شهرستان پاوه ۵ نفر روحانی حقوق دولتی دریافت می‌کنند و بقیه منتظر دولت و ملت هستند. نه دولت و نه ملت کما هوالحق به آنان کمک نمی‌کنند؛ مردم می‌گویند جمهوری اسلامی حکومت ملاها است و به این خاطر کمک نمی‌کنند و دولت هم می‌گوید به ما چه ربطی دارد آنها رهبر مذهبی مردم هستند و مردم باید به آنان کمک کنند

ماموستا قادری افزود: اگر ما روحانیون باهم و در کنار یکدیگر باشیم باعث ترقی و رشد دین و رشد مساجد است ولی اکثر روحانیون ما مشکلات دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما جوان بیکار دارند و کار می‌خواهند در ادامه گفت: بنده و آقای فرماندار نمی‌توانیم برایشان کار پیدا کنیم ولی مسئولان بالاتر باید بدانند و درک کنند اگر مردم ما از امام‌جمعه و فرماندار گله دارند و در انتخابات شرکت نمی‌کنند، به این دلیل است که مشکلات زندگی و معیشتی دارند باید مشکلات آنان را بپذیریم و در راستای حل مشکلاتشان قدم برداریم.


 

کد خبر 2771931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha