آتش سوزی خیابان پیام ایلام مهار شد

سرویس ایلام - رئیس سازمان آتش نشانی ایلام از مهار آتش‌سوزی خیابان پیام در شامگاه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، نصرت‌الله لطفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر دیروز حریق در یک زمین گودبرداری شده با مساحت بیش از ۲ هزار متر واقع در کوچه پیام ۹ گزارش شد.

وی با اعلام اینکه پس از اطلاع بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند خاطر نشان کرد: پوشش گیاهی و حجم بالای ضایعات و زباله سبب تشدید آتش سوزی در این محل شده بود که خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش نشانی پس از گذشت بیش از یک ساعت و نیم این آتش مهار شد.

لطفی همچنین به ترکیدگی لوله گاز ۴ اینچی در این زمین اشاره کرد و گفت: متاسفانه این ترکیدگی سبب تشدید آتش سوزی و طولانی‌تر شدن عملیات اطفا حریق شد.

وی اضافه کرد: ۳ دستگاه ماشین و ۱۲ نیرو آتش نشانی جهت مهار اتش سوزی به محل اعزام شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت حساس و گرمی هوا ضروری است مردم جهت جلوگیری از بروز چنین حوادثی به نکات ایمنی جهت پیشگیری از حوادث توجه کنند.

وی به گلایه و اعتراض ساکنین منطقه در خصوص عدم تعیین تکلیف زمین گودبرداری شده مذکور اشاره کرد و گفت: با توجه به وقوع حوادثی از قبیل سقوط، آتش سوزی و... طی سال های گذشته در زمین مذکور ضروری است نهادهای مربوط نسبت به تعیین تکلیف این زمین اقدام کنند.

کد خبر 2771946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha