مسابقه مجازی تولیدات محتوایی با موضوع طلاق (حلال مذموم) در ایلام برگزار می شود

سرویس ایلام - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری مسابقه مجازی تولیدات محتوایی با موضوع طلاق(حلال مذموم) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، منصور محبی گفت: به همت موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و قرارگاه شهید آوینی با هدف بهره گیری هدفمند و حداکثری از آثار خلاق فرهنگی و هنری در کاهش حداکثری آسیب های اجتماعی طلاق، مسابقه مجازی تولیدات محتوایی با موضوع طلاق (حلال مذموم) برگزار می شود.

وی ادامه‌داد: قالب آثار: کلیپ (۲دقیقه) پادکست (حداکثر۵دقیقه) قصه های صوتی (حداکثر۷ دقیقه) معرفی کتاب (۲دقیقه) و موشن گرافی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: آثار توسط داوران مجرب در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگ‌سال داوری خواهد شد و اسامی برگزیدگان در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر می شود.

محبی خاطرنشان کرد: به آثار برگزیده جوایز نقدی، بسته‌های فرهنگی و لوح سپاس اهدا خواهد شد و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: کلیپ‌ها می بایست به صورت افقی و در حجم مناسب و با استفاده از گوشی‌های هوشمند تهیه شوند و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ مردادماه از طریق پیام رسان‌های ایتا و روبینا به شماره ۰۹۱۸۱۴۳۰۹۲۵ ارسال کنند.

کد خبر 2771967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha