مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری بالا خواهد بود

سرویس ایلام - استاندار ایلام در ستاد انتخابات استان با حضور معاونین استاندار، فرمانداران و سایر اعضا عنوان کرد: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت مردم بالا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا اظهار داشت: تحقق ۴ اصل مورد انتظار مقام معظم رهبری یعنی؛ «رقابت»، «امنیت»، «مشارکت» و «سلامت» مهم‌ترین هدف مسئولان و دست‌اندرکاران در برگزاری انتخابات ۸ تیرماه باشد.

وی افزود: فرمانداران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان فارغ از نگاه جانب‌دارانه و رعایت اصل بی‌طرفی، زمینه تسهیل اخذ آرای مردم را فراهم کنند و همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به‌کار گیرند. 

استاندار ایلام با اشاره به سلامت و مشارکت در انتخابات به‌عنوان دو اصل مهم مورد تاکید مقام معظم‌ رهبری، گفت: شورای نگهبان شرایط را فراهم کرده و هر کس متناسب با سلیقه خود یک نامزد دارد و به فضل خدا مشارکت بالا خواهد بود.

بهرام‌نیا در خصوص تعداد دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، گفت: تعداد عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات در استان ۱۱ هزار و ۸۹۳ نفر است که از این تعداد ۶ هزار و ۳۹۳ نفر عوامل اجرایی و بازرسی و حدود ۲۵۰۰ نفر نیروهای نظارت و حدود ۳ هزار نفر نیز نیروهای انتظامی هستند.

وی اضافه کرد: آمادگی کامل داریم که با هم‌دلی، انسجام و همکاری مجموعه ستاد انتخابات استان، هیات نظارت و بازرسی و دستگاه قضایی و سپاه و بسیج، همچون انتخابات ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲، در انتخابات ۸ تیرماه نیز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در استان ایلام باشیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خواستار برگزاری جلسات مشترک فرمانداران با روسای ستاد انتخابات نامزدها در شهرستان‌ها شد و گفت: نمایندگان نامزدها می‌توانند در شعب اخذ رای، بدون دخالت در امور اجرایی، حضور داشته باشند.

بهرام‌نیا ادامه داد: ما امانت‌دار رای مردم هستیم و هر نامزدی که منتخب مردم باشد برای همه ما قابل احترام است.

وی تاکید کرد: روسای ستادها ضمن رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری و نصب‌العین قراردان قانون عمل کند و زمینه‌ساز نشاط انتخاباتی باشند.

استاندار ایلام اظهار داشت: در هنگام شمارش آرا دقت چند برابری مدنظر باشد و فرمانداران در برگزاری انتخاباتی باشکوه اهتمام داشته باشند.

کد خبر 2771968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha