شهرداری مریوان ۱۷۹ میلیارد تومان بدهی دارد

شهردار مریوان با بیان اینکه وضعیت شهرداری در زمانی که آن تحویل گرفتم، بسیار نامناسب بود، گفت: در حال حاضر شهرداری مریوان ۱۷۹ میلیارد تومان بدهی به افراد حقیقی و حقوقی دارد.

به گزارش کرد پرس، دانیال فتاحی با بیان اینکه شهرداری مریوان حال خوبی ندارد و اگر همه دست به دست هم ندهیم مشکلات رفع نخواهد شد، گفت: این شهرداری از لحاظ مالی در وضعیت مالی بحرانی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع شهرداری مریوان ۱۷۹ میلیارد تومان بدهکار است، افزود: ۳۰ میلیارد تومان از این بدهی به پیمانکاران عمرانی است، ۱۱ میلیارد تومان آن به افراد حقیقی و فروشگاه و ۱۵ میلیارد تومان نیز بدهی حقوق و مزایا داریم.

شهردار مریوان اظهار کرد: متاسفانه بدهی کلان ۴۴ میلیارد تومانی به تامین اجتماعی بر اثر اهمال سال های اخیر وجود دارد و ۸۰ میلیارد تومان نیز محکومیت در چند پرونده به افراد حقیقی داریم.

فتاحی با بیان اینکه ۶۶۳ نفر نیروی رسمی، قراردادی و پیمانی و کارگری داریم، ادامه داد: حفظ نیروهای شهرداری وظیفه ماست و قصد تعدیل و برکناری هیچ نیروی را نداریم.

وی با اشاره به پروژه های در حال انجام، یادآور شد: پروژه های عمرانی ورودی شرقی شهر مریوان در ماه های آینده با اعتبار ۸ میلیارد تومان، ورودی و پیاده رو دریاچه زریبار و تونل نوری آن نیز با ۸ میلیارد تومان، لکه گیری محلات با اعتبار ۱۵ میلیاردی و پارک شهدای هسته جنب کمیته امداد با ۲ میلیارد تومان در سال جاری انجام می شود.

شهردار مریوان بیان کرد: کمربندی ضلع شرقی با اعتبار ۳۴ میلیارد، ساخت پل لنج آباد، اصلاح میدان ژینگه، روکش بلوار اصلی شهر مریوان، پله گذاری محلات حاشیه نشین، آب های سطحی شهر مریوان شهرک زیبا، میدان پایین تر دانا رحمتی و محله کمربندی از دیگر پروژه های در حال اجرای این شهرداری است.

کد خبر 2771980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha