کسی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده کند

فرماندار شهرستان سنندج گفت: تمامی ادارات موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند اما  کسی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده کند.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در شورای اداری شهرستان سنندج که با محور انتخابات برگزار شد، گفت: انتخابات همواره در طول تاریخ انقلاب در ایران از اهمیت خاص برخوردار بوده اما این انتخابات بنا به دلایل مختلف از اهمیت دو چندان برخوردار است.

وی اظهار کرد: برگزاری دو انتخابات در بازه زمانی کوتاهی در کشور یکی از دلایل اهمیت انتخابات هشتم تیر در کشور بوده از این رو باید هر آنچه در توان داریم را در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بکار گیریم.

فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه حضور حداکثری و پرشور ملت ایران در انتخابات پیش رو در دستاوردهای بزرگی در عرصه داخلی و بین المللی دارد، افزود: انتخابات هشتم تیرماه در عرصه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره در داخل و بیرون از مرزها تاثیرگذار خواهد بود.

عسکری ادامه داد: به همان میزان که شرکت در انتخابات یک تکلیف است انتخاب اصلح نیز تکلیف بوده و همه ما در این راستا وظیفه مند هستیم و باید به تکلیف خود در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مردم برای انتخاب اصلح ترین فرد عمل کنیم.

وی با تاکید براینکه شاخصه های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود، یادآور شد: تبیین این شاخصه ها در انتخاب اصلح ترین فرد برای سکانداری دولت چهاردهم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: بحث انتخابات یک کار حاکمیتی و فرادستگاهی است دستگاه های اداری جامعه مخاطب خود را به انواع مختلف، به مشارکت ترغیب کنند و امکانات تجهیزات و نیروی انسانی خود را در اختیار وزارت کشور قرار دهند.

عسکری گفت: کسی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده کند، همکاران اداری در ساعت اداری حق ندارند در ستادهای انتخاباتی حضور پیدا کنند.

کد خبر 2772089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha