جلیلی ادامه دهنده برنامه های شهید رئیسی برای خدمت به رشد و توسعه کردستان است

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در کردستان با بیان اینکه آقای جلیلی ادامه دهنده برنامه های شهید رئیسی برای خدمت به رشد و توسعه کردستان است، گفت: دکتر جلیلی توجه ویژه ای به مناطق مرزی و مشکلات کولبران در کردستان دارد.

«هندرین قادرخانزاده» در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: آقای جلیلی اعتقاد راسخی به استفاده از نخبگان دارد و حتی به کسانی که در ستاد وی کار می کنند، قول بکارگیری نداده است زیرا وی معتقد به شایسته سالاری است.

وی با بیان اینکه جوان گرایی و نخبه پروری در دستور کار سعید جلیلی است، اظهار کرد: وی معتقد است باید در سطوح مختلف مدیریتی از افراد کارآمد استفاده کرد.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در کردستان افزود: دکتر جلیلی ادامه دهنده برنامه های شهید رئیسی برای خدمت به رشد و توسعه کردستان است.

قادرخانزاده ادامه داد: مردم کردستان پیشرفت های به وجود آمده در بحث زیرساخت ها و بودجه را در سه سال اخیر لمس کرده و ادامه این مهم در دستور کار آقای جلیلی است.

وی به آمار فعال سازی واحدهای راکد در استان طی فعالیت دولت سیزدهم اشاره کرد و یادآور شد: برنامه های دکتر جلیلی همخوانی زیادی با برنامه های شهید رئیسی دارد و استنباط بنده، هدف آقای جلیلی خدمات بیشتر در کشور از جمله کردستان است.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در کردستان بیان کرد: دکتر جلیلی توجه ویژه ای به مناطق مرزی و مشکلات کولبران در کردستان دارد و ستادی در این زمینه در استان به صورت ویژه تشکیل شده است.

قادرخانزاده با بیان اینکه آقای جلیلی مشکلات کولبران را از نزدیک رصد می کند، گفت: در جریان بازارچه مرزی هه نگه ژال در سال ۱۳۹۶، ورود وی باعث رفع مشکلات شد.

وی اظهار کرد: جلیلی نگاه ویژه ای به کردستان و رفع محرومیت از منطقه دارد و چندین سفر به سقز، بانه و مریوان داشته و کارگروه ویژه ای نیز ۱۱ سال قبل تشکیل شده و مسائل رصد می شود.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی افزود: اشتغال جوانان و بیکاری مهمترین چالش هایی است که دکتر جلیلی در استان دنبال می کند و برنامه های عملیاتی برای رفع این مشکلات دارد.

قادرخانزاده با بیان اینکه با جهش تولید، مشکل اشتغال نیز برطرف می شود، ادامه داد: دکتر جلیلی معتقد است این کار باید از روستاها شروع شود و برنامه مدونی نیز طراحی کرده است.

وی یادآور شد: در صورت پیروزی دکتر جلیلی، ساماندهی مرزها به نتیجه می رسد و ثمرات خوبی برای مردم کردستان به همراه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در کردستان بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و بیان کرد: همه دستگاه ها پای کار هستند و تمام توان خود را برای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای بکار می گیریم.

کد خبر 2772104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha