در دولت پزشکیان، افراد شایسته از میان اقوام و مذاهب حضور خواهند داشت

سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: دکتر پزشکیان نگاه ویژه‌ای به اقوام ایرانی و اهل سنت و اهل حق دارد و در بیانیه اش عنوان کرده است در میان این اقوام و مذاهب افراد شایسته‌ای هستند که می‌توانند حتی در هیات دولت هم حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛؛ دکتر محمدرضا سعیدی در نشست رسانه ای با خبرنگاران گفت: دکتر پزشکیان به آزادی رسانه ها معتقد است و در صورت پیروزی مانند دوران اصلاحات فضایی را فراهم خواهد کرد تا خبرنگاران بتوانند در فضایی آزاد و بدون واهمه به بیان حقایق بپردازند.

وی افزود: بی گمان آزادی رسانه ها به اصلاح امورات در کشور کمک می کند.

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه در مورد برنامه‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در زمان دولت اصلاحات با مشارکت نخبگان یک سند بیست ساله برای توسعه کشور تدوین و در اواخر دولت آقای خاتمی توسط رهبر انقلاب ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه در دولت احمدی نژاد متوقف شد در ادامه تاکید کرد: دکتر پزشکیان معتقد است این سند ۲۰ ساله می تواند کشور را متحول کند و ما تلاش می کنیم با کمک کارشناسان ابن برنامه را اجرایی کنیم.

سعیدی ادامه داد: دکتر پزشکیان نگاه ویژه‌ای به اقوام ایرانی و اهل سنت و اهل حق دارد و در بیانیه اش عنوان کرده است در میان این اقوام و مذاهب افراد شایسته‌ای هستند که می‌توانند حتی در هیات دولت هم حضور داشته باشند و طی این مدت هم بزرگان این ها در ستاد دکتر پزشکیان حضوری بسیار پررنگ داشته اند.

در ادامه این نشست قائم مقام ستاد دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه عنوان کرد: این انتخابات یک فرصت برای تغییر است و مردم از این فرصت مغتنم برای تغییر سرنوشت کشور استفاده کنند.
 
دکتر جلیل صحرایی در ادامه به سخنان رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش در زمینه اهمیت مشارکت در این انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به‌ نظرسنجی های صورت گرفته اقبال به دکتر پزشکیان از یک روند افزایشی برخوردار است و در صورت افزایش مشارکت مردم به ۶۰ درصد، پیروزی ایشان قطعی به نظر می رسد.

وی افزود: انتخابات یک مسئله برد برد برای مردم و حاکمیت است ولی متاسفانه در برخی دوره‌ها مثل انتخابات باشکوه سال ۹۶  ‌کشور پس از چند ماه دچار مشکل و تنش شد.

قائم مقام ستاد دکتر پزشکیان در ادامه به ویژگی های شخصیتی این نامزد اصلاح طلب پرداخت و گفت: دکتر پزشکیان فردی، پاکدست، پاکدامن و صادق است که از قرآن و نهج البلاغه سخن به میان می آورد و برخلاف برخی مدعیان، در عمل به آن معتقد است.

وی با اشاره به حمایت دکتر پزشکیان از باورمندان به آراء، عقاید و مذاهب گوناگون، عنوان کرد: نتیجه اختلافات میان چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب، این فقر و فلاکت و  مشکلات روزافزونی است که در کشور وجود دارد و دکتر پزشکیان می خواهد یک انسجام ملی در کشور ایجاد کند.

صحرایی گفت: ستاد دکتر پزشکیان اولین ستادی بود که تشکیل شد و در این مجموعه هر روز همایش هایی با حضور سخنرانانی از میان چهره های اصلاح طلب و دانشگاهی این استان برگزار کرده‌ایم و تاکنون چندین همایش پرشور در حوزه بانوان، هنرمندان، جوانان، صنعتکاران، فرهنگیان، ورزشکاران و مهندسان برگزار شده که با استقبال بسیار گسترده روبرو شد.

وی گفت: انتخاب دکتر پزشکیان به گشایش سیاسی و اقتصادی کشور کمک می کند و ایران در مسیر تعامل با دنیا و رفع تحریم ها گام برمی دارد و این به نفع همه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بر اساس تجربه انتخابات قبلی رای مناطق کردنشین با اصلاح طلبان بوده است و در دوره های مختلف که نامزدهای شاخص اصلاح طلب امکان رقابت داشته اند، این موضوع تکرار شده است. و بر این اساس پیش بینی می کنیم رای قاطع این مناطق به آقای پزشکیان خواهد بود.

کد خبر 2772112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha