محسن فتحی: قالیباف می تواند برنامه هفتم را در دولت خدمت و پیشرفت عملیاتی کند

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصی می تواند برنامه هفتم را در دولت عملیاتی کند که از نزدیک در جریان تصویب مصوبات بوده است و او کسی جز دکتر قالیباف نیست.

به گزارش کرد پرس، محسن فتحی در جمع حامیان قالیباف در سنندج، گفت: جز توانمندی و کارآمدی و دلسوزی، چیزی از آقای قالبیاف ندیده‌ایم.

وی بر لزوم نگاه ویژه به کردستان تاکید کرد و افزود: این مهم در روحیه آقای قالیباف وجود دارد و در صورت پیروز نشدن هم، در جایگاه ریاست قوه مقننه از کردستان حمایت ویژه خواهد کرد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای قالیباف از توانمندترین، کارآمدترین و دلسوزترین مدیران در سطح کشور است که قطعا با پیروزی در انتخابات نسبت به جبران عقب‌ماندگی‌های کردستان تبعیض مثبت قائل می‌شود.

فتحی با بیان اینکه دکتر قالیباف دلسوز مردم و نظام و کل ایران است مردی که همه ایران را به یک چشم می‌بیند، ادامه داد: نگاه ویژه دکتر قالیباف به کردستان و تلاش برای رفع مشکلات این استان قابل تحسین است.

وی یادآور شد: دکتر قالیباف موضوع کولبری را خارج از دستور به صحن مجلس آورد و یک قانون را برای آن مصوب کردند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه ششم حاصل تلاش ۷ ماهه قالیباف بود و اشرافیت کامل بر برنامه هفتم دارد، بیان کرد: امیدواریم شاهد انتخاب قالیباف به عنوان رییس جمهور و عملیاتی شدن این برنامه در کل کشور باشیم.

فتحی گفت: می‌توانیم شهادت بدهیم قالیباف به عنوان یک مدیر توانمند با کارنامه موفی در نیروی انتظامی، شهرداری و مجلس، بهترین مولفه برای انتخاب ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان از ما انتظار دارند، افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در کردستان بر زمین مانده و زیرساخت‌های زیادی در این استان مغفول مانده است که اتمام بهره‌برداری از آنها به عنوان یک مطالبه جدی انتظار مردم است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موتور توسعه در کردستان به خاطر جنگ تحمیلی سخت می‌چرخید امروز توسعه این استان و رفع مشکلات آن نیاز به نگاه ویژه دارد.

فتحی با بیان اینکه کردستان که در راه دفاع از کشور بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم کرده است باید به صورت ویژه دیده شود، ادامه داد: باید عقب‌ماندگی‌های کردستان در دولت آینده با تبعیض مثبت جبران شود این روحیه را در دکتر قالیباف سراغ داریم.

کد خبر 2772119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha