مرکز مالی غرب کشور در کرمانشاه احداث می شود

سرویس کرمانشاه _  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بزودی مرکز مالی غرب کشور در استان کلنگ زنی خواهد شد که می تواند سرعت دهنده بورسی شدن واحدهای اقتصادی استان باشد.

به گزارش کردپرس؛ جلسه خانه صنعت جوانان با موضوع بررسی مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: نسبت به مشکلات موجود در حوزه تامین انرژی و تامین سرمایه آگاه هستیم و در این راستا پیگیریهای زیادی صورت گرفته اما برای نتیجه بهتر، پیگیری صنایع نیز لازم است و در این راستا خانه صنعت جوانان می تواند در رفع موانع و تسریع در امور اقتصادی بخش دولتی را همیاری کند.

 محمدی افزود: در سال گذشته تامین مالی که از بورس صورت گرفت یک شیوه جدید و موفق با مشارکت مردم بود که توانست نیاز مالی برخی صنایع استان را برطرف کند و موجب تقویت و رونق آنها شود.

 وی گفت: بزودی مرکز مالی غرب کشور در استان کرمانشاه کلنگ زنی خواهد شد که می تواند تسریع دهنده بورسی شدن واحدهای استان باشد.

وی اظهار کرد: رویکرد دولت توانمندسازی واحد های خرد و کوچک بوده و در سال گذشته تسهیلات پرداخت شده با اولویت این واحدها بود که نشان از حمایت دولت از صنایع کوچک است اما تکمیل کننده این حمایت مردم هستند که با خرید کالاهای بومی به چرخه اقتصاد استان کمک می کنند و موجب تقویت و گسترش واحد های تولیدی و افزایش اشتغال در استان می شوند.

 

کد خبر 2772156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha