سخنگوی جریان موضع میهنی: بدون استفادە از ثروت و اموال عمومی با انحرافات نظام حکمرانی مقابلە خواهیم کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- سخنگوی جریان موضع میهنی با اشارە بە این کە ممانعت بسیاری با برگزاری انتخابات انجام شد اما تمامی مخالفتها شکست خورد، افزود: بدون استفادە از اموال و ثروت عمومی، وارد انتخابات خواهیم شد و با انحرافات نظام حکمرانی مقابلە خواهیم کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس سردار قادر، سخنگوی جریان موضع میهنی، در بیانیەای اعلام کرد: مدت دو سال از کە مهلت قانونی دولت اقلیم کردستان بە پایان رسیدە و تمامی نهادهای آن مشروعیت انتخاباتی خود را از دست دادەاند. ممانعت بسیاری از برگزاری انتخابات شدە است. در نهایت نیز زیر فشار بین المللی و عراقی بسیاری کە اعمال شد روز 20 اکتبر 2024 بە عنوان روز برگزاری انتخابات تعیین شد.

در این بیانیە آمدە است: تمامی تلاشهایی کە در زمینۀ تغییر جهت انتخابات اعم از تغییر کمیسیون انتخابات و مخالفت با چهار حوزۀ انتخابی و بازگرداندن 11 کرسی اقلیتها، با شکست مواجە شد.

سخنگوی جریان موضع میهنی افزود: امیدواریم در پاسخ بە فسادها و قطع حقوق کارمندان و بی عدالتی بزرگ تاراج ثروت عمومی و شکست حکمرانی، مردم اقلیم کردستان در این انتخابات، صاحبان قدرت را بە تنبیە کنند.

وی در پایان افزودە است: ما در جریان موضع میهنی، با آمادگی کامل، وارد این انتخابات خواهیم شد و بدون استفادە از ثروت عمومی، با انحرافات نظام حکمرانی، برخورد خواهیم کرد.
 

کد خبر 2772180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha