٢ هزار و ۵۹۲ نفر روند برگزاری انتخابات در مهاباد را بر عهده دارند

فرماندار ویژه مهاباد گفت: در این دوره ۲ هزار و ۵۹۲ عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را در شهرستان مهاباد برعهده دارند.

به گزارش کردپرس، حسن عباسی روز جمعه در بازدید از یکی از شعبات اخذ رای در مهاباد اظهار کرد: از ساعت هشت صبح و همزمان با شروع فرآیند انتخابات ریاست جمهوری، تمام صندوق های اخذ رای در مکان های مورد نظر مستقر و فرآیند رای گیری بدون هیچ گونه مشکلی در جریان است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات گفت: مشارکت بالا و انتخاب رییس جمهور با رای حداکثری ضمن اقتدار بخشی امکان انتخاب فرد اصلح تر نیز فراهم می کند.

او با اشاره به اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات گفت: مشارکت بالا و انتخاب رییس جمهور با رای حداکثری ضمن اقتدار بخشی امکان انتخاب فرد اصلح تر نیز فراهم می کند.

عباسی بیان کرد: این دوره ۱۴۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده که در راستای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان و رای دهندگان، در این دوره سه شعبه انتخاباتی نسبت به انتخابات اسفند سال گذشته اضافه شده است.

او با بیان اینکه در این دوره ۲ هزار و ۵۹۲ عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را در شهرستان مهاباد برعهده دارند، اضافه کرد: ۷۷ شعبه در سطح شهر مهاباد، ۴۰ صندوق در بخش مرکزی و ۲۷ صندوق نیز در بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.همچنین چهار شعبه ثابت در شهر گوگ تپه، یک شعبه ثبات در شهر خلیفان و همچنین ۱۲ شعبه ثابت در سطح روستاهای توابع و مابقی نیز سیار هستند.

عباسی تاکید کرد: رای دهندگان برای جلوگیری از ازدحام در شعب، از موکول کردن رای دادن به ساعات پایانی انتخابات خودداری کنند.

 فرماندار ویژه مهاباد به همراه سایر اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در شعبه کوی ۲۲ بهمن، رای خود را به صندوق انداختند. 

 انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده است. ٢ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در سراسر آذربایجان غربی برای دریافت آرای مردم مستقر شده اند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شمار می روند.

کد خبر 2772182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha