مرگ جوان سلماسی در سد دریک/ کودکان میاندوآبی در زرینه رود غرق شدند

روز گذشته در ٢ حادثه جداگانه دو کودک در زرینه رود میاندوآب غرق شده و یک جوان سلماسی نیز در پی شنا کردن در سد دریک سلماس جان باخت.

به گزارش کردپرس، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: در پی تماس‌های شهروندان با خط ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مبنی بر غرق شدن ۲ کودک ۱۰ ساله (پسر )و ٣ ساله (دختر) در زرینه رود، بلافاصله تیم امداد آتش‌نشانی در محل حادثه حضور یافت.

سامان محمدی  اضافه کرد: این ۲ کودک در اثر بی احتیاطی در محدوده زیر پل عطایی میاندوآب غرق شده بودند که پس از رویت همشهریان از آب به بیرون و به بیمارستان انتقال داده شدند که حال کودک ٣ساله وخیم اعلام شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب بیان کرد: غرق شدگان جهت مداوا به مراکز درمانی ارومیه اعزام شده اند.

محمدی افزود: امسال ٣نفر به علت غرق شدگی در این شهرستان جان خود را ازدست داده اند که با توجه به این امر از همشهریان تقاضا می‌شود از شنا کردن در کانال‌های آب و رودخانه‌ها جدا خودداری کنند

وی اظهار کرد: همه ساله با شروع فصل گرما شهروندان بسیاری در رودخانه‌های زرینه‌رود و سمینه‌رود میاندوآب اقدام به آب‌تنی، شنا یا ماهیگیری می‌کنند که حوادث بسیاری را به دنبال داشته و جان تعدادی از هموطنان را می‌گیرد.

مرگ جوان سلماسی در سد دریک

در همین راستا ییس اورژانس آذربایجان‌ غربی نیز گفت: جوان ۲۴ ساله سلماسی در اثر غرق شدگی در سد دریک جان خود را از دست داد.

 فرزین رضازاده در این باره افزود: جوان ۲۴ ساله سلماسی که در حال شنا کردن در آب‌های پشت سد دریک بود، غرق شد. پس از رهاسازی مصدوم از آب، فوت وی به دلیل گذشت زمان زیادی از غرق شدگی، تایید و به مراجع دارای صلاحیت تحویل داده شد.

پیشتر شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در خصوص ممنوعیت شنا در سدها و تاسیسات آبی استان هشدار داده بود.

کد خبر 2772207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha