پذیرای همه ابتکارات جهت احیای روابط سوریه و ترکیه بر اساس اصل حاکمیت دولت سوریه هستیم

سرویس سوریه - «بشار اسد» در دیدار با فرستاده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، موافقت سوریه با همه ابتکارات جهت احیای مجدد روابط بین سوریه و ترکیه به شرطی که مبتنی بر حاکمیت سوریه بر کل قلمرو آن و مبارزه با انواع تروریسم باشد، تایید کرد.

به گزارش کردپرس، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با «الکساندر لاورنتیف» فرستاده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، موافقت سوریه را با همه ابتکارات مرتبط با شکل‌گیری مجدد روابط بین سوریه و ترکیه که مبتنی بر حاکمیت دولت سوریه بر کل قلمرو آن از یک سو و مبارزه با انواع تروریسم و ​​سازمان‌های آن از سوی دیگر باشد را تایید کرد.

به نوشته روزنامه الوطن، «بشار اسد» در دیدار با «الکساندر لاورنتیف» با تاکید بر اینکه ابتکارات موجود نشان‌دهنده اراده کشورهای مرتبط برای ایجاد ثبات در سوریه و به طور کلی منطقه است، اعلام کرد که سوریه همواره با تمام ابتکارات مربوطه برخورد مثبت و سازنده داشته است.

«بشار اسد» در ادامه خاطرنشان کرد که موفقیت و ثمربخشی هر ابتکار ناشی از احترام به حاکمیت و ثبات کشورها است و سوریه با همه ابتکارات مرتبط با شکل‌گیری مجدد روابط بین سوریه و ترکیه که مبتنی بر حاکمیت دولت سوریه بر کل قلمرو آن از یک سو و مبارزه با انواع تروریسم و ​​سازمان‌های آن از سوی دیگر باشد موافق است.

«الکساندر لاورنتیف» نیز به نوبه خود بر حمایت کشورش از همه ابتکارات مرتبط با برقراری روابط سوریه و ترکیه از سوی همه کشورهایی که علاقه مند به اصلاح این روابط هستند، تأکید کرد و تأکید کرد که شرایط در حال حاضر برای موفقیت میانجی‌گری‌ها مناسب‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و روسیه برای میانجیگری آماده است.

کد خبر 2772252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha