۴۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان تامین و توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماه نخست سال جاری بیش از ۴۰ میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی استان کردستان توزیع شده است.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی در دیدار با فرماندار بیجار، گفت: این شرکت با تهیه زیرساخت های لازم و هماهنگی های صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان، سوخت بخش کشاورزی را به صورت الکترونیکی توزیع می کند.

وی با اشاره به فعالیت ۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان بیجار و قابلیت های کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از افتتاح یک باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در شهر بیجار تا اواخر سال جاری خبر داد و افزود: با فعالیت هفت جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و سه جایگاه سی ان جی در این شهرستان و گستردگی جغرافیایی مطلوب جایگاه ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده های نفتی به خوبی مهیا شده است.

نوکانی با تاکید بر مزایای اقتصادی و محیط زیستی استفاده از سی ان جی به جای سوخت مایع از فعالیت دو کارگاه تبدیل دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در شهر بیجار خبر داد و خواستار همکاری و تعامل فرمانداری با این شرکت در جهت فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان جهت ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir شد.

کد خبر 2772256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha