بانک مسکن کردستان ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: طی ۳ سال گذشته، ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه های مختلف به متقاضیان توسط بانک مسکن پرداخت شده است.

به گزارش کرد پرس، امید راستبین در نشست خبری اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کردستان، با بیان اینکه طی ۳ سال گذشته در مجموع ۲۵ هزار فقره عقد قرارداد با متقاضیان تسهیلات صورت گرفته است، گفت: ارزش کلی این تسهیلات ۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

وی اظهار کرد: در بخش نهضت ملی مسکن شهری برای ۶ هزار و ۱۹۰ واحد قرارداد منعقد شده که ارزش این تسهیلات ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان افزود: در بخش مسکن روستایی نیز برای یک هزار و ۱۲۶ واحد پرونده تشکیل شده که ارزش آنها ۱۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

راستبین با بیان اینکه در بخش بفت فرسوده نیز برای ۷۰۰ واحد مسکونی ۱۳۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، ادامه داد: در بخش تسهیلات ازدواج نیز برای یک هزار و ۵۱۲ فقره پرونده، ۱۸۶ میلیارد تومان پرداختی داشته ایم.

وی تسهیلات پرداختی در بخش اشتغال در بانک مسکن را ۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: این میزان اعتبار برای ۹۳۷ فقره پرونده پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان با بیان اینکه در بخش تسهیلات فرزندآوری نیز برای یک هزار و ۴۵۰ متقاضی ۷۰ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است، بیان کرد: در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز ساخت مدرسه ۶ کلاسه در روستای حسین آباد شهرستان سروآباد در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 2772368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha