مسئول حقوقی ستاد جلیلی: بیشترین خدمات به کردها در دولت رئیسی رقم خورد

سرویس کردستان- مسئول حقوقی ستاد جلیلی با بیان اینکه در زمان دولت سیزدهم بیشترین خدمات به کردها صورت گرفت بر مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح به دور از شعارهای قوم گرایانه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سجاد جلالی شامگاه چهارشنبه در سخنرانی خود در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم، بیان کرد: امروز با شعارهای قوم گرایانه و پوپولیستی سطح انتخابات را کاهش داده اند و باید دانست که با این رویکرد نمی توان به مردم خدمت کرد.

به گفته او در دولت مرحوم رئیسی با مفاسد بسیاری برخورد شد اما حالا این فسادستیزی را عده ای در شعارها و وعده های خود به کار می برند و ایکاش در دولت های قبل این فسادستیزی شکل می گرفت.

جلالی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در کردستان، تصریح کرد: بیشترین خدماتی که به مردم کرد و کردستان شد مربوط به دولت سیزدهم بود و هرآنچه وعده رئیس جمهوری شهید داده بودند عمل شد.

او راه اندازی راه آهن کردستان، فرودگاه سقز و... را از جمله خدمات مهم دولت رئیسی عنوان کرد و گفت: تمامی این پروژه ها در دولت روحانی فقط اسمی به بهره برداری رسیده بودند اما در دولت سیزدهم همه تکمیل و افتتاح شدند.

مسئول حقوقی ستاد جلیلی بی اهمیت دانستن خدمات دولت شهید رئیسی را بی انصافی خواند و گفت: اجازه ندهیم با استفاده از شعارهای قوم گرایانه فرصت ها را از ما بگیرند و پیشرفت کشور را از انچه که هست عقب تر برانند. /

کد خبر 2772412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha