هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری انتخابات در کردستان نداشتیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته در ایام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی در این استان نداشته ایم.

به گزارش کرد پرس، مهدی رمضانی در نشست خبری با رسانه های کردستان گفت: از لحاظ سلامت انتخابات هیچ مسئله ای در کردستان تا این لحظه رقم نخورده و روند انتخابات در یک فضای امن و سالم در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: بر اساس قانون نامزدهای انتخاباتی تا امروز صبح ساعت ۸ امکان تبلیغات را داشتند و بعد از این زمان فعالیت ستادهای انتخاباتی رصد می شود تا تخلفی در این شکل نگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: تمام مدیران، فرمانداران و کارکنان دولت نیز تحت نظر بودند و تنها ۲ نفر از اعضای هیئت اجرایی که گرایش به سوی یک نامزد خاص داشتند، از روند برگزاری انتخابات کنار گذاشته شدند تا حقی از کسی ضایع نشود.

رمضانی ادامه داد: از رسانه ها نیز انتظار می رود که به عنوان بازوی انتخاباتی در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تلاش بیشتری داشته باشند تا بعد از انتخابات بتوانیم با قدرت بیشتری مطالبه گری داشته باشیم.

کد خبر 2772422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha