اتحاد مردم سوریه تنها راه تحقق عدالت اجتماعی و شکست نقشه‌های ترکیه است

سرویس سوریه - TEV-DEM در واکنش به اعتراضات در مناطق تحت تصرف ترکیه در شمال غرب سوریه اعلام کرد که اتحاد مردم سوریه تنها راه تحقق عدالت اجتماعی و شکست نقشه‌های ترکیه است.

به گزارش کردپرس، جنبش جامعه دموکراتیک سوریه(TEV-DEM) در بیانیه خود در رابطه با اعتراضات در سرزمین‌های تحت تصرف ترکیه در شمال غرب سوریه اعلام کرد که اتحاد مردم سوریه تنها راه تحقق عدالت اجتماعی و شکست نقشه‌های دولت ترکیه است.

به نوشته آژانس خبری هاوار، TEV-DEM بیانیه‌ای مکتوب درباره اعتراضات مردمی در سرزمین‌های تحت تصرف ترکیه در شمال‌غرب سوریه منتشر کرد.

در این بیانیه به تلاش‌های دولت ترکیه برای عادی‌سازی روابط با دولت دمشق اشاره شد و گفته شد که دولت ترکیه به قیمت جان مردم سوریه تلاش می‌کند به دمشق نزدیک شود.

در این بیانیه همچنین آمده است: «رویکرد هر دو دولت ترکیه و سوریه قابل پیش بینی بود، ترکیه در امور سوریه دخالت دارد و با این مداخله می خواهد با کشورهای تاثیرگذار در امور سوریه رقابت کند و در عین حال اراده مردم سوریه را بشکند و امیدهای آنها برای آینده ای بهتر در سوریه دموکراتیک را از بین ببرند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «اتحاد مردم سوریه تنها راه تحقق عدالت اجتماعی، حفاظت از ارزش‌های میهنی و شکست طرح‌های تهاجمی ترکیه است و ما به عنوان TEV-DEM از تمامی نیروهای اجتماعی و میهنی سوریه می‌خواهیم که همبستگی خود را بیش از هر زمان دیگری تقویت کنند و در برابر سیاست‌های دولت ترکیه بایستند.»

کد خبر 2772424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha