شرکت آسانسور در کردستان به ۲۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: پس از ارجاع یک پرونده تخلف شرکت آسانسور به تعزیرات حکومتی، پرونده رسیدگی و جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی برای این شرکت صادر شد.

حسین رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹ پرونده در خصوص تخلف شرکت های خدمات آسانسور در کردستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع برای این پرونده های متشکله یک میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان جزای نقدی صادر شده است، اظهار کرد: عمده تخلف این شرکت ها تقلب، کم فروشی، کیفیت پایین قطعات، عدم گواهی استاندارد و ... است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: پرونده تخلفاتی یک شرکت آسانسور به دلیل کم فروشی با شکایت یک شهروند در تعزیرات حکومتی تشکیل شد که پس از بررسی پرونده، اتهام انتسابی محرز اعلام شد.

رحیمیان ارزش ریالی این پرونده را ۴۲ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا شرکت متخلف به ۲۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۹ پرونده در خصوص تخلف شرکت های خدمات آسانسور در کردستان تشکیل شده است، یادآور شد: در مجموع برای این پرونده های تخلف یک میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان جریمه صادر شده است.

کد خبر 2772446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha