فرایند رای گیری در ۱۶۳۶ شعبه استان با آرامش در حال انجام است

سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در این دوره ۱۶۳۶ شعبه اخذ رای در سطح استان مستقر شده اند که از این تعداد ۹۶۱ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی هستند.

به گزارش کردپرس؛ علی شعبانی، امروز (۱۵ تیر) در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تا ساعت ۸:۳۰ صبح امروز(جمعه) ۳۰ هزار نفر در استان ثبت هویت شدند.

وی با بیان اینکه تغییری در شعب و عوامل اجرایی در این دوره انتخابات صورت نگرفته، گفت: در این دوره هم ۳۲ هزار نفر برگزاری انتخابات را در سطح استان برعهده دارند.

به گفته شعبانی هیات های اجرایی از ساعت شش صبح در محل شعب حاضر شده و فرآیند رای گیری نیز از راس ساعت هشت صبح آغاز شده است.

وی افزود: در این دوره هم ۱۶۳۶ شعبه اخذ رای در سطح استان مستقر شده که از این تعداد ۹۸۸ شعبه ثابت و ۶۴۸ شعبه سیار هستند. همچنین از مجموع شعب ۹۶۱ شعبه شهری و ۶۷۵ شعبه روستایی هستند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر تامین سلامت و امنیت انتخابات گفت: در این دوره علاوه بر ناظران شورای نگهبان و بازرسان، دو کاندیدا هم نمایندگانی برای ۹۰ درصد شعب استان تعیین کرده اند و نظارت کاملی بر روند انتخابات و شمارش آرا دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات در اوج فعالیت‌های کشاورزی برگزار می شود، جهت فراهم آوردن بستر مشارکت برای روستاییان شعب سیار دوبار (اول صبح و  غروب) جهت اخذ رای به روستاها مراجعه می کنند.

کد خبر 2772463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha