رئیس جمهور منتخب اقتدار و منزلت ملت ایران در حوزه سیاست خارجی را ارتقا دهد

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در پیامی به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت و تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب اقتدار و منزلت ملت ایران در حوزه سیاست خارجی را ارتقا دهد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در متن پیام سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس دوازدهم آمده است:

مردم ایران روز جمعه را به روز شکوه ایران تبدیل کردند و با حضور مسئولانه خود در پای صندوق های رأی بار دیگر اعتماد خود به جمهوری اسلامی را اعلام نمودند.

بنده ضمن تبریک به دکتر «مسعود پزشکیان» که توانست اعتماد ملت ایران را جلب کند و آرزوی موفقیت برای دکتر سعید جلیلی، این شکوه حضور را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم و امیدوارم ابهت حضور مردم به عظمت و اعتلای نام ایران در سراسر جهان منجر شود و مردم شایسته ایران به آن چه در خور شأن و منزلتشان است نائل شوند.

امیدوارم رئیس جمهور منتخب مردم هم بتواند همان گونه که در تبلیغات انتخابات چهاردهم، به کلام امیرمؤمنان استناد می نمودند، در حوزه اجرا و در عمل نیز منشور و نقشه راه خود را نهج البلاغه امیر مؤمنان قرار دهند و درون‌مایه گفتمان علی (ع) یعنی عدالت را در حوزه اجرا عملیاتی نمایند و با اتخاذ استراتژی  "عقلانیت _مقاومت"  و در سایه به کارگیری رهنمودهای امام جامعه، اقتدار و منزلت ملت ایران در حوزه سیاست خارجی را ارتقا دهند.

قطعا مسیر پیش روی ملت ایران با همدلی و وفاق ملی، مسیری طلایی و تاریخی خواهد بود و در سایه این وفاق، ایران با فرزندان شایسته خود مقتدر و استوار، قله های پیشرفت را فتح خواهد نمود.

بنده ضمن قدردانی از همه ملت ایران خصوصا مردم شریف استان ایلام که در این حماسه حضور، برگ درخشان دیگری از تاریخ سترگ و با عظمت خویش را ورق زدند امیدوارم همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران با وحدت ملی در مسیر توسعه کشور حرکت کنند.

کد خبر 2772532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha