باروق و چهاربرج بالاترین، بوکان و مهاباد کمترین میزان مشارکت در انتخابات را داشتند

بر اساس آمار انتشار یافته در فضای مجازی در مرحله دوم انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری شهرهای باروق و چهار برج میاندوآب به ترتیب با ۷۶ و ۷۵ درصد بالاترین و بوکان و مهاباد به ترتیب با ۲۲ و ۲۴ درصد کمترین میزان مشارکت در انتخابات را ثبت کرده‌اند.

به گزارش کردپرس، بر اساس آمار انتشار یافته در فضای مجازی در مرحله دوم انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری آمار و اطلاعات به تفکیک هر شهرستان نشان می‌دهد که شهرهای باروق و چهاربرج میاندوآب بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را به ترتیب با ۷۶ و ۷۵ درصد به خود اختصاص داده‌اند.

پس از آنها چایپاره با ۷۱ درصد،ماکو با ۶۳ درصد، شوط با ۶۲ درصد و ارومیه با ۶۰ درصد در مرتبه های بعدی بیشترین مشارکت مرتبه‌های  قرار می‌گیرند.

آمار کمترین مشارکت نیز به ترتیب به بوکان با ۲۲ درصد و مهاباد با ۲۴ درصد و پیرانشهر با ۳۳ در سردشت ۳۴ درصد و اشنویه ۳۶ درصد کمترین میزان مشارکت را ثبت کرده‌اند.

جمع کل مشارکت استان آذربایجان غربی ۵۱.۳ درصد است و کل جمعیت واجد شرایط رای دو میلیون و ۵۷۱ هزار و ۸۱۱ نفر است. بر اساس این آمار ۸۴.٥ از آرای جمع آوری شده در مرحله دوم انتخابات به  مسعود پزشکیان با یک میلیون ١١٤ هزار و ٩٤٣ رای  و ١٤.٥ درصد شامل ١٩١ هزار و ٣١٨ رای نیز به سعید جلیلی اختصاص یافته است.

در مجموع یک میلیون و ٣١٨ هزار و ٨٣٨ برگ رای ماخوذه بوده و از این تعداد ١٢ هزار و ٥٧٧ برگ رای هم باطله بوده است.

این آمار تا کنون از سوی مراجع رسمی تایید نشده است اما به عنوان آمار مرحله دوم انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری به تفکیک هر شهرستان در فضای مجازی منتشر شده است/.

کد خبر 2772652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha