حفاری ۷۲۴ متر از تونل آزادی دوم در ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در حاشیه بازدید معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه‌های این شرکت در استان، از آخرین وضعیت پیشرفت تونل آزادی دوم خبر داد که از معدود نقاط باقیمانده فاقد چهارخطه در محور حمیل ایلام است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرشاد دوستی گفت: عملیات حفاری تونل دوم آزادی به طول ۳۲۰۰ متر در حال اجرا است که از سمت ایلام تا کنون ۵۷۲ متر حفاری صورت گرفته و از سمت سرابله نیز ۱۵۲ متر حفاری انجام شده است.

وی گفت:با وجود اهمیت محور ایلام- ایوان- کرمانشاه عمده تردد مسافرین و کامیون‌های حمل کالا به استان و در نهایت کشور عراق از طریق محور ایلام- حمیل- کرمانشاه صورت می گیرد و این مهم باعث شد که توسعه این محور به چهار خطه از سال‌های گذشته شروع و تا کنون ادامه داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: در حال حاضر پروژه های مهمی در محور ایلام- حمیل- کرمانشاه در دست احداث است از جمله احداث تونل دوم آزادی، و عملیات چهار خطه کردن مسیر در چند نقطه مختلف و همچنین احداث دو تقاطع غیرهمسطح کارزان و محور قدیم سرابله که پیمانکاران در این طرح ها مشغول عملیات اجرایی هستند.

دوستی از تلاش پیمانکاران برای تکمیل و چهار خطه کردن قسمت‌های مهمی از مسیر ایلام تا شباب تا اربعین خبر داد و افزود: پی گیریهای لازم برای احداث تقاطع جاده چشمه چاهی- سفیدخانی به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار اجرای این پروژه عملیاتی خواهد شد. 

کد خبر 2772677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha