طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه ماه محرم در کردستان آغاز شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح نظارتی ویژه ماه محرم در این استان آغاز و تا ۳۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش کرد پرس، حسین رحیمیان در جمع رسانه های کردستان در خصوص جزئیات این خبر، گفت: در سطح استان ۸ اکیپ گشت فعال شده که ۲ اکیپ آن مختص مرکز استان است و روزانه با حضور رئیس شعبه سیار به همراه عوامل دیگر از جمله بازرسین صمت، جهاد و اتاق اصناف گشت های مشترک را برگزار می کنند.

وی اظهار کرد: در شهرستان مریوان به دلیل خاص بودن شرایط در این ایام، رئیس شعبه ویژه به صورت حضوری در محل مستقر بوده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی از قبیل برنج، حبوبات، روغن، گوشت و قند، کمبودی نداریم و صرفا کمبود در بحث شکر نیز در روزهای آتی با همکاری جهاد کشاورزی مرتفع شده و به میزان نیاز مردم در بازار تامین خواهد شد.

رحیمیان ادامه داد: مردم می توانند گزارش های خود را از تخلفات اقتصادی از جمله، عدم درج قیمت، تقلب، احتکار و گران فروشی به صورت حضوری و یا از طریق سامانه ۱۳۵ اطلاع دهند زیرا برخورد با سودجویان و برهم زنندگان توزیع کالاها هدف اصلی این طرح است.

کد خبر 2772703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha