اردوی راهیان پیشرفت، فرصت معرفی دستاوردهای انقلاب و جنگ است

نماینده تام الاختیار وزارت صمت در شورای هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور کشور گفت: در بحث اردوی راهیان پیشرفت باید دستاوردهای انقلاب و جنگ را به آحاد جامعه معرفی کنیم.

به گزارش کرد پرس، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت و نماینده تام الاختیار وزارت متبوع در شورای هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور کشور، در سفر به استان کردستان گفت: به جهت هماهنگی و آماده سازی مقدمات زیرساختی جهت زائران اربعین حسینی و راهیان نور کشور به استان کردستان سفر کرده است.

سیدابراهیم حسینی اظهار کرد: اردوی راهیان پیشرفت یکی از بهترین فرصت هایی است که می توان دستاوردهای انقلاب و جنگ را به آحاد جامعه معرفی کرد.

وی افزود: راهیان نور میدان تحول و اندیشه است و برای ترویج شهادت طلبی و زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان نیازمند چنین میدان هایی هستیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت و نماینده تام الاختیار وزارت متبوع در شورای هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور کشور، ادامه داد: بسیج جزی از مردم است و مطالعه گر حقوق و نیازهای مردم است.

حسینی یادآور شد: بسیج با توجه به توانمندی های افراد در حوزه های مختلف می تواند در توانمند سازی دستگاه های اجرایی نقش موثری ایفا کند.

وی بیان کرد: برای تحقق اهداف باید ساختار عملیاتی و مدیر عملیاتی داشته باشیم و بسیج به عنوان موتور محرکه نظام و انقلاب است.

کد خبر 2772739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha