کمربندی تاج سد مهاباد و نشست های پی در پی!

پس از فرونشست آسفالت جاده کمربندی سد مهاباد به آزادگان تنها ٢ ماه پس از افتتاح آن، اینبار پیادەراە پل این کمربندی دچار نشست شده در حالی که هنوز سالگرد بهره برداری پروژه بزرگ شهرداری مهاباد از راه نرسیده است.

به گزارش کردپرس، پس از فرونشست آسفالت جاده کمربندی سد مهاباد به منطقه آزادگان تنها ٢ ماه پس از افتتاح، اینبار پیادەراە پل این کمربندی در مسیر منتهی به منطقه آزادگان دچار نشست شده است.

احداث کمربندی تاج سد مهاباد به آزادگان به طول ۳.۲ کیلومتر در ۲ باند ۱.۶ کیلومتری یکی از پروژهای مهم شهردار و شورای اسلامی شهر مهاباد است که ٢٦ مهر ماه سال ١٤٠٢ به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت.

احداث این کمربندی علاوه بر ۲ باند آسفالت شامل یک روگذر و یک میدان است، در کاهش بار ترافیکی ورودی شهر از جاده سد در روزهای تعطیل کاسته است اما فرونشست آن تنها دو ماه پس از بهره برداری و اکنون فرونشست پیاده راه این کمربندی در حالی که یک سال از افتتاح پروژه نگذشته است، اما و اگرهای زیادی را در کیفیت کار عمرانی شکل می دهد.

در آن زمان معاون فنی و عمرانی شهرداری مهاباد گفته بود؛ «برای تنویر افکار عمومی مردم در خصوص حفره ایجاد شده در کمربندی تاج سد به آزادگان مهاباد،  این حفره بر اثر بارش های اخیر و نفوذ آب های سطحی به خاکریز ایجاد شد و نشستی در حدود ۳۰ مترمربع به وجود آمده و آسیبی به پروژه و سازه پل وارد نکرده است».

هر چند فرونشست جاده سال گذشته که منجر به ایجاد یک حفره نسبتا بزرگ شده بود، در عرض ٤٨ ساعت توسط شهرداری ترمیم شد، اما اینبار نقص پروژه در پیاده راه سرباز کرده است و نیاز است مسئولان نظارت و بازرسی بر استانداردسازی بار دیگر این پروژه را زیر ذرەبین بازبینی کنند.

 کمربندی تاج سد مهاباد و نشست های پی در پی!

کد خبر 2772753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha