جاده کمربندی سد مهاباد تنها ٢ ماه پس از افتتاح فرونشست!

سرویس آذربایجان غربی- آسفالت جاده کمربندی سد مهاباد به آزادگان ٢ ماه پس از افتتاح دچار فرونشست و ایجاد یک حفره ۳۰ مترمربعی شد که بلافاصله از سوی شهرداری ترمیم شد.

به گزارش کردپرس، انتشار عکس و فیلم هایی از فرو نشست آسفالت جاده کمربندی سد مهاباد به آزادگان در فضای مجازی شکل گرفته است، فرونشستی که منجر به  ایجاد یک حفره در حدود ۳۰ مترمربع در بخشی از این کمربندی در نزدیکی پل است.

د معاون فنی و عمرانی شهرداری مهاباد گفته است؛ «برای تنویر افکار عمومی مردم در خصوص حفره ایجاد شده در کمربندی تاج سد به آزادگان مهاباد،  این حفره بر اثر بارش های اخیر و نفوذ آب های سطحی به خاکریز ایجاد شد و نشستی در حدود ۳۰ مترمربع به وجود آمده و آسیبی به پروژه و سازه پل وارد نکرده است».

جمال یوسفی همچنین از رفع مشکل و ترمیم این حفره طی ۴۸ ساعت پس از وقوع توسط حوزه فنی و عمرانی شهرداری خبر داد.

به گزارش کردپرس، احداث کمربندی تاج سد مهاباد به آزادگان به طول ۳.۲ کیلومتر در ۲ باند ۱.۶ کیلومتری یکی از پروژهای مهم شهردار و شورای اسلامی شهر مهاباد است که ٢٦ مهر ماه سال جاری به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت.

احداث این کمربندی علاوه بر ۲ باند آسفالت شامل یک روگذر و یک میدان است، در کاهش بار ترافیکی ورودی شهر از جاده سد در روزهای تعطیل کاسته است اما فرونشست آن تنها دو ماه پس از بهره برداری جای تعجب دارد!

کد خبر 2765071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha