حال والیبال خوب نیست

سرویس کردستان- رییس فدارسیوان والیبال کشور گفت: والبیال کشور ما امروز حال خوبی ندارد باید دست از تعریف برداریم و تلاش کنیم این ورزش به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش خبرنگار کرد پرس سید میلاد تقوی شامگاه پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه والیبال کشور که به میزبانی شهرستان بانه برگزار شده ضمن تقدیر از برگزاری این رویداد بزرگ توسط هیات والیبال کردستان اظهار داشت: برای خودمان دسته گل نفرستیم باید دست از تعریف و تمجید برداریم قبول کردیم در این جایگاهی که هستیم برای بهتر شده آن تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

وی با بیان اینکه تمام موفقیت های که در والیبال بدست آوردیم با تلاش و زحمت هیات ها بوده افزود: وعده داده بودم که تمرکز را از تهران و شهرهای بزرگ برداریم چراکه والیبال متعلق به همه است هر کسی در والیبال به اندازه تلاشی که می کند سهم دارد.

تقوی با بیان اینکه برنامه های فدراسیون والیبال براساس همدلی و جنگیدن است، گفت: والیبال و خانواده والبیال را نباید به یک زمین نکنیم و موفقیت های این رشته ورزشی حاصل زحمات همه شما است.

وی اضافه کرد: در یک تصمیم ساده ۵۰ درصد در قیمت بلیط های هواپیما صرفه جویی کردیم و در عرصه خرید لباس نیز بیش از ۶۰ درصد صرفه جویی شده و بهترین لباس های ایران را خریدیم.

رییس فدراسیون کشور خاطر نشان کرد: افراد در والیبال دنبال منافع شخصی نگردند حتی اگر نزدیکترین افراد به من اگر منافع خود را بر منافع مردم ترجیح دهند با درهای بسته روبه رو می شوند.

وی افزود: از چند سال گذشته سامانه ای به عنوان سامانه ملی والیبال راه اندازی شده که این سامانه در خیلی جاها به ما کمک کرده و منابع درآمدی خوبی فراهم کرده و به خیلی از چیزها نظم داده اما مهمترین مشکل ما اینکه این سامانه را اجاره کردیم چنانچه مجمع اجاره بدهد سالنامه اختصاصی والیبال را راه اندازی می کنیم.

تقوی اظهار داشت: امسال نیز  سامانه والیبال در استان ها راه اندازی می شود به منبع درآمدی را برای استان ها فراهم کند.

کد خبر 2772775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha