کشف ١٢١ دستگاه ماینر در آذربایجان غربی/ گزارش دهید، پاداش بگیرید

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربیگفت: در سال جاری ۱۲۱مورد کشف دستگاه ماینر در استان انجام شده و طبق اعلام وزارت نیرو هرکدام از شهروندان که ماینر غیرمجاز را به وزارت اطلاع بدهد پاداش یک تا ۲۵میلیون تومانی دریافت خواهد کرد.

به گزارش کردپرس، از ایسنا؛ طاهر کیامهر در نشست خبری، با اشاره به اینکه در خرداد ماه سال جاری مصرف برق در استان ۹ درصد رشد داشت، افزود: هفته گذشته نیز مصرف برق استان به ۱۲۳۱مگاوات رسید که تاکنون بی‌سابقه بود.

او با اشاره به اینکه کل مشترکین برق استان بیش از یک میلیون و ۴۴۵هزار مشترک است، تصریح کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۱۵۹هزار مشترک خانگی و ۲۴هزار و ۲۶۳مشترک کشاورزی هستند و سال گذشته نیز ۳۲هزار و ۲۵۳ انشعاب جدید واگذار شده است. در این مدت نیز ۳۳هزار و ۵۰۰کیلومتر از شبکه نیز در این مدت بهینه سازی و اصلاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعداد کل مولدهای تجدید پذیر خورشیدی استان ۱۹۳مولد است، ااظهار کرد: تعداد کل نیروگاه‌های گازی تولید پراکنده استان، ۵نیروگاه با ظرفیت ۳۵مگاوات است

او با اشاره به اینکه تمامی روستاهای بالای ۱۰خانوار استان دارای برق هستند،  گفت: در حال حاضر کل روستاهای برق دار استان ۲۸۲۴روستاست. همچنین در دولت سیزدهم ۲۱۲۴میلیارد تومان اعتبار برای بروز رسانی و اجرای طرح‌ها، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار، اصلاح و بهینه سازی‌شبکه روستایی، توسعه روشنایی معابر، نصب ترانسفورماتور، واگذاری انشعاب و هوشمند سازی کنتورها هزینه شد.

کد خبر 2772838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha