کشته و زخمی شدن ۱۱ عضو ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در عفرین

سرویس سوریه - نیروهای HRE از کشته‌شدن ۲ سرباز ارتش ترکیه و ۵ شبه‌نظامی و زخمی شدن ۳ سرباز و یک شبه‌نظامی در تاریخ ۱۶ جولای در دو عملیات خود علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن خبر دادند.

به گزارش کردپرس، نیروهای آزادی‌بخش عفرین(HRE) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که در تاریخ ۱۶ جولای دو عملیات علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن انجام داده اند که این عملیات منجر به کشته شدن ۲ سرباز ارتش ترکیه و ۵ شبه‌نظامی و زخمی شدن ۳ سرباز و یک شبه‌نظامی شده است.

به نوشته آژانس خبری هاوار، نیروهای HRE با صدور بیانیه‌ای از دو عملیات خود علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در روز ۱۶ جولای خبر دادند.

در این بیانیه HRE اعلام کرد که حملات ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان به صورت برنامه‌ریزی شده علیه ساکنان عفرین ادامه دارد و عملیات‌های آنها نیز در پاسخ به حملات ترکیه و شبه‌نظامیان متوقف نخواهد شد.

بر اساس این بیانیه، در تاریخ ۱۶ جولای، ۲ عملیات ویژه علیه ارتش ترکیه در نقطه مرزی باب انجام شد که در نتیجه آن ۲ سرباز ترکیه کشته و ۳ سرباز نیز زخمی شدند.

همچنین در نقطه مرزی باب عملیاتی نیز علیه شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه انجام شد که در نتیجه این عملیات نیز  ۵ شبه‌نظامی کشته شدند و یک شبه‌نظامی نیز زخمی شد.

کد خبر 2773037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha