جایزه خودرو و لوازم خانگی با شرکت در پویش «با انرژی»

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به شکسته شدن رکورد مصرف برق استان ۱ ماه زودتر از سال گذشته گفت: ۲ هفته پیش رو سخت ترین روزهای استان از نظر مصرف برق است اما مردم با پیوستن به پویش «با انرژی» می توانند جوایز خودرویی، خانگی و قبض رایگان دریافت کنند.

به گزارش کردپرس، طاهر کیامهر با اشاره به افزایش دما در استان و افزایش میزان مصرف برق؛ ۲ هفته پیش رو را سخت ترین روزهای استان از نظر مصرف برق برشمرد و گفت: تابستان امسال در بخش عمده ای از کشور شرایط سختی برای تامین برق ایجاد شده اما در استان آذربایجان غربی شاهد رشد ۴ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته هستیم.

او با اشاره به شکسته شدن رکورد مصرف برق استان ۱ ماه زودتر از سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: هفته گذشته مصرف برق استان ۱ هزار و ۲۳۱ مگاوات ثبت شده که این میزان طی یکسال اخیر بی سابقه بوده است و این در حالی است که سال ۱۴۰۲ پیک مصرف برای استان از ابتدای تابستان تا پایان شهریور در ۱۹ مرداد با ثبت رکورد ۱ هزار و ۲۴۶ مگاوات بود که متاسفانه امسال این رکورد ۱ ماه زودتر و در هفته سوم تیرماه زده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ با کمترین مشکل را در گرو همراهی و مشارکت تمامی آحاد جامعه دانست و گفت: تابستان امسال شرایط سختی برای تمام کشور از نظر گرمای بی سابقه هوا و مصرف برق تجربه می کنیم که بی شک بی توجهی به توصیه های مدیریت مصرف و مصرف بی رویه برق این شرایط را برای همه مردم سخت تر می کند بنابراین انتظار می رود مردم فهیم و شریف در تمام بخش های خانگی، اداری، صنعتی و تجاری بیشترین همکاری را با برنامه های مدیریت مصرف داشته باشند.

مدیریت بیش از ۶ مگاوات مصرف برق با تغییر ساعات اداری در آذربایجان غربی

کیامهر در ادامه از مدیریت ۶ مگاواتی مصرف برق استان با اعمال تغییر ساعات کاری ادارات سطح استان خبر داد و گفت:  کاهش مصرف برق ادارات یکی از برنامه های مدیریت بار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای دوره گرم تابستان امسال است که باگذشت بیش از ۱ ماه از اجرای طرح تغییر ساعات اداری، با همراهی و مشارکت ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های سطح استان روزانه ۶ مگاوات صرفه جویی مصرف برق سطح استان را شاهد بوده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین اضافه کرد: به دلیل تاثیر گذار بودن کاهش ساعات اداری در کاهش مصرف برق، با مصوبه هیات وزیران تغییر ساعات اداری در سال جاری نیز مصوب و اجرا شد که این طرح درآذربایجان غربی نیز همزمان با سایر استان ها در راستای پایداری هرچه بیشتر شبکه برق و گذر از پیک بار اجرا شد که در پی اجرای این طرح روزانه به میزان ۶ مگاوات شاهد مدیریت بار شبکه هستیم.

کیامهر اظهار کرد: از ۱۵ خرداد ماه تا کنون مصرف برق ادارات سطح استان همه روزه توسط اکیپ های نظارتی شرکت توزیع نیروی برق استان کنترل می شود و ضمن شناسایی ادارات پر مصرف اخطارهای لازم به این ادارات داده شده و در صورتی که پس از صدور ۲ اخطار اداره ای همچنان مصرف خود را مطابق الگوی اعلامی کاهش ندهد برق اداره مربوطه قطع می شود و این روند تا پایان دوره پیک بار تابستان امسال تداوم می یابد.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در راستای اجرای طرح پایش و کنترل مصرف برق ادارات استان تاکنون بیش از ۸۶۴ مورد بازرسی انجام و از این تعداد حدود ۴۳۲ اخطار صادر و برق ۴۲ مجموعه دولتی قطع شده است.

مردم با پیوستن به پویش "با انرژی" قبض رایگان و جوایز خواهند داشت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با پویش سراسری با انرژی مردم استان آذربایجان غربی می توانند علاوه بر رایگان کردن قبوض برق خود، از جوایز میلیونی این پویش بهره مند شوند.

او افزود: پویش "با انرژی"، پویشی همگانی در راستای اصلاح رفتار مصرف برق است که از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و هدف نهایی آن کاهش حداقل ۱۵ درصدی مصرف برق مشترکین خانگی در طول ۲۱ هفته گرم سال می باشد که دستیابی به این هدف با رعایت نکات ساده مدیریت مصرف امکان پذیر می باشد.

او اضافه کرد: مشارکت کنندگان در این پویش هر ماه به قید قرعه جوایز ارزشمندی نظیر خودرو، کمک هزینه خرید لوازم خانگی دریافت می کنند.

کیامهر همچنین روش های پیوستن به این پویش را برشمرد و گفت: مردم از طریق یکی از ۳ روش ؛ نصب اپلیکیشن "با انرژی" از سایت www.ba-energy.ir ، شماره گیری کد دستوری ۱۵۲۱# و یا از طریق تماس با مرکز تماس ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ می توانند به عضویت این پویش ملی درآمده و ضمن مشارکت و همراهی با برنامه های مدیریت بار، از جوایز این پویش بهره مند شوند.

او اظهار کرد: پس از انتخاب هر یک از روش های پیوستن به پویش مشترکان با تحقق حداقل ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال گذشته و کسب امتیاز هر همراهی با پویش وارد فرآیند قرعه کشی ماهانه ۳۰۰ خودرو تولید داخل و ۱ هزار و ۵۰۰ کمک هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالا خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی سهم استان آذربایجان غربی از خودروهای اعلامی این پویش را ماهانه ۱ خودرو تا پایان شهریورماه اشاره کرد و گفت: سهم هر استان از جوایز خودرویی پویش با انرژی، ماهانه ۱ خودرو است که برای استان آذربایجان غربی نیز تا پایان شهریور ماه به ازای هر ماه یک خودرو در نظر گرفته شده است که این تعداد بسته به همراهی و مشارکت مردم قابل افزایش است به این معنی که هر استان با صرفه جویی بیشتر و میزان مشارکت بالاتر سهم بیشتری از خودروهای اهدایی خواهد برد.

کد خبر 2773060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha