نام استاندار اسبق کرمانشاه در میان گزینه‌های نهایی تصدی وزارت راه و شهرسازی

سرویس کرمانشاه _ در نشست کارگروه انتخاب وزیر راه و شهرسازی، 10 نفر به عنوان نامزد نهایی این کارگروه برای بررسی دقیق تر مشخص شدندکه نام هوشنگ بازوند نام استاندار اسبق کرمانشاه در میان گزینه‌های نهایی دیده می شود.

به گزارش کردپرس، در جلسه کارگروه انتخاب وزیر راه و شهرسازی، پس از بحث و تبادل نظر و گفت و گو در مورد نحوه انتخاب و ارزیابی کاندیداهایی مختلف این سمت، در نهایت 10 نفر به عنوان نامزد نهایی این کارگروه برای بررسی دقیق تر مشخص شدند.

اعضای کارگروه وزارت راه و شهرسازی 32 نفر هستند و مقرر شده در جلسات حضوری با این 10 نامزد، برنامه کاری، رویکردها و دیدگاه های هر نامزد را با حضور هر یک از آنان مورد بررسی نهایی قرارداده و فهرست نهایی را که شامل پنج نفر می باشد به شورای راهبردی دولت مسعود پزشکیان ارایه نمایند.

10 نامزدی که در مرحله اول توسط اعضای این کارگروه انتخاب شده اند به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

هوشنگ بازوند، عباس آخوندی، محمد اسلامی، محسن پورسید آقایی، عبدالکریم حسین زاده، پیروز حناچی، محمد سالاری، فرزانه صادق مالواجرد، سعید محمدزاده و محسن هاشمی

در دوران استانداری هوشنگ بازوند در کرمانشاه زلزله عظیم سرپل ذهاب اتفاق افتاد و با مدیریت بسیار خوب وی آثار خرابی زلزله در خانه های مسکونی در شهر و روستا در مدت دو سال ترمیم شد. مردم منطقه از بازوند و کارهای او به نیکی یاد می کنند.

کد خبر 2773071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha