اعلام آمادگی مظلوم کوبانی جهت گفتگو با همه طرف‌ها حتی ترکیه

سرویس سوریه - «مظلوم‌کوبانی» فرمانده کل SDF تاکید کرد که بحران سوریه با خشونت و جنگ قابل حل نیست و افزود که آنها آماده گفتگو با همه طرف‌ها حتی ترکیه هستند.

به گزارش کردپرس، «مظلوم‌کوبانی» فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) در سخنانی به مناسبت دوازدهمین سالگرد روی کار آمدن مدیریت خودگردان اعلام کرد که بحران سوریه با خشونت و جنگ قابل حل نیست و آنها آماده گفتگو با همه طرف‌ها حتی ترکیه هستند.

در دوازدهمین سالگرد روی کار آمدن مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) یعنی روزی که نیروهای دولتی سوریه از کوبانی، جزیره و عفرین در کردستان سوریه عقب نشینی کردند، «مظلوم کوبانی» فرمانده کل SDF یک سخنرانی ویدیویی را در وب‌سایت رسمی نیروهای SDF منتشر کرد.

در این فایل ویدئویی «مظلوم کوبانی» اظهار داشت: «بحران سوریه از طریق خشونت و جنگ قابل حل نیست. همه می‌دانند که ما نمی‌توانیم از طریق جنگ و خشونت به راه‌حلی دست یابیم. ما آماده گفتگو با همه طرف‌ها، حتی با نیروهای مسبب مشکلات هستیم.»

کوبانی ادامه داد: «ما آماده گفتگو با همه قدرت‌ها از جمله ترکیه هستیم و از هرگونه تلاش برای توقف درگیری و دستیابی به راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه حمایت می‌کنیم.»

وی تصریح کرد: «نیروهای SDF و جوامع شمال و شرق سوریه اصول و حقوق خاص خود را دارند که باید مورد توجه قرار گیرند و نباید به هزینه آنها مذاکره کرد و هرگونه اقدامی برای نزدیک شدن به «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه نباید به ضرر مردم سوریه باشد.»

فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در پایان تاکید کرد که SDF صد هزار نیرو و آخرین فناوری‌های نظامی را دارا می‌باشد و  برای مقابله با هرگونه حمله به مناطق آمادگی کامل دارد.

کد خبر 2773078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha