مردم نیکوکار شهرستان آبدانان ۹ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

سرویس ایلام - رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان از جمع آوری بیش از ۹ میلیارد ریال زکات در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مرتضی کرمی بیان کرد: عمده ترین زکات جمع آوری شده این شهرستان مربوط به غلات و محصولات کشاورزی بوده که در این زمینه بیش از ۲۴ تن غلات و عمدتاً گندم و جو جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر زکات غلات، ۵۰ رأس دام نیز بعنوان زکات دام از طرف دامداران نیکوکار اهداء شده که این دام ها در راستای ایجاد اشتغال در زمینه دامداری و نیز کمک به معیشت خانواده های نیازمند و دارای بیمار صعب العلاج بین خانواده های نیازمند توزیع شده اند.

رئیس کمیته امداد آبدانان تصریح کرد: زکات جمع آوری شده در آبدانان در زمینه های احداث و تعمیر مسکن، اشتغال، تهیه لوازم ضروری، سبد غذایی، امور فرهنگی، معیشت و سایر نیازمندیهای مددجویان هزینه خواهد شد.

کرمی افزود: با توجه به اینکه امداد علاوه بر تابستان و فصل برداشت محصولات کشاورزی در تمام سال برای جمع آوری زکات برنامه دارد گفت: این نهاد آمادگی دارد تا زکات مردم نیکوکار را جمع آوری و در راستای رفع نیازهای گوناگون مردم این شهرستان هزینه کند.

کد خبر 2773103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha