چه لزومی دارد طرح‌های ناآماده را افتتاح کنیم؟

سرویس ایلام - دادستان مرکز استان ایلام امروز در حاشیه ملاقات مردمی به خبرنگار ما گفت: چه لزومی دارد، مکان  و یا طرحی که هنوز آماده افتتاح نیست، افتتاح کنیم؟

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالوهاب بخشنده عنوان کرد: روزانه بالای ۵۰ نفر به دادستانی مراجعه می کنند، علت عمده مراجعه این افراد مربوط به این است که ادارات مختلف کارهای آنها را انجام نمی دهند.

وی گفت: به طور مثال افرادی هستند که در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز معترض هستند که حقوق همجواری رعایت نشده است.

دادستان ایلام با اشاره به اینکه مثلاً در بحث تسهیلات فرزندآوری و ازدواج که تعدادی از بانک ها کم کاری می کنند، مردم نسبت به این قضیه رضایت ندارند

بخشنده عنوان کرد: مدیران باید کارهای مردم را انجام دهند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند، مدیران باید بر زیرمجموعه های خود احاطه و نظارت داشته باشند تا کار مردم انجام شود.

وی تصریح کرد: کوتاهی مدیران و کارکنان در انجام ندادن کارهای مردم، در پاره از اوقات جرم محسوب می شود، بعضی اوقات ترک فعل و قصور در انجام وظیفه است.

وی اضافه کرد: همواره سعی دادستانی بر این است با ارشاد و راهنمایی این مسایل حل شود ولی اگر حل نشد و قصورات تکرار شد، پرونده قضایی تشکیل می شود.

دادستان ایلام گفت: هر مدیری که بر اساس شایسته سالاری انتخاب شده باید کار مردم را انجام دهد، انجام ندادن کار مردم باعث بی اعتمادی مردم می شود.

بخشنده افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر کسی مدیر می شود موظف است مشکلات  و مطالبات مردم را پیگیری کند، اگر پیگیری نمی کند حتما بر اساس شایستگی مدیر نشده است.

وی بیان کرد: ابراز رضایت مردم به نظر بنده شاخص اصلی نمره مدیران است، هر وقت مدیری توانست رضایت مردم را جلب کند، موفق است.

دادستان مرکز استان ایلام با انتقاد از این موضوع که مثلاً چه لزومی دارد، مکان  و یا طرحی که هنوز آماده افتتاح نیست، افتتاح کنیم، اگر افتتاح کردیم و خدمات ناقص بود همین عامل باعث نارضایتی مردم می شود.

وی گفت: دادستانی در کنار مدیران دلسوز است، حتما برای حل مشکلات مردم از آنها حمایت می کند.

کد خبر 2773138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha