دفع تلاش شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه برای ورود به روستاهای حومه منبج و انهدام دو پهپاد شناسایی ترکیه توسط مجلس نظامی منبج

سرویس سوریه - شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه تلاش کردند به روستاهای حومه منبج نفوذ کنند که با پاسخ نیروهای مجلس نظامی منبج روبرو شدند و به مواضع خود عقب نشینی کردند، همچنین نیروهای این مجلس دو پهپاد کشف و شناسایی ترکیه را در آسمان منبج منهدم کردند.

به گزارش کردپرس، پس از تلاش شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه برای نفوذ به روستاهای حومه منبج، این شبه‌نظامیان با پاسخ نیروهای مجلس نظامی منبج روبرو شدند و به مواضع خود عقب نشینی کردند، همچنین دو هواپیمای بدون سرنشین کشف و شناسایی ارتش ترکیه نیز توسط نیروهای این مجلس منهدم شدند.

به نوشته آژانس خبری فرات، بر اساس اطلاعات دریافتی، شب‌های یکشنبه و دوشنبه شبه‌نظامیان وابسته به دولت ترکیه سعی کردند به روستاهای جراد، عرب‌حسن، عون‌دادات و توخاره بزرگ در کانتون منبج که تحت کنترل نیروهای مجلس تظامی منبج وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) است، نفوذ کنند.

تلاش شبه‌نظامیان برای نفوذ در روستای جراد حوالی ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی آغاز شد که با پاسخ نیروهای مجلس نظامی منبج روبرو شدند و شبه‌نظامیان پس از ۱۵ دقیقه عقب‌نشینی کردند.

در ساعت ۰۲:۱۰ نیز شبه‌نظامیانی که قصد نفوذ به روستای عرب‌حسن را داشتند با مداخله نیروهای مجلس نظامی منبج مواجه شدند که درگیری‌ها ۲۰ دقیقه به طول انجامید و دفع شد.

منابع فرات تاکید کردند که شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه کشته و مجروح داشته‌اند اما آمار دقیقی در دست نیست.

همچنین مجلس نظامی منبج در گزارش دیگری تصریح کرد که دو هواپیمای بدون سرنشین ارتش ترکیه را که مختص کشف و شناسایی بوده اند در آسمان روستای توخار در شمال شرق منبج منهدم کرده‌اند.

کد خبر 2773142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha