آتش سوزی کوه های لاین و کانی گشه کامیاران خاموش شد/یک محیط بان مصدوم شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آتش سوزی در کوه های لاین و کانی گشه شهرستان کامیاران بعد از چند ساعت تلاش بی وقفه محیط بانان خاموش شد.

به گزارش کرد پرس، بهزاد شریفی پور در جمع خبرنگاران استان کردستان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: آتش سوزی در کوه های لاین و کانی گشه شهرستان کامیاران که حوالی ساعت ۱۰ صبح روز اول مرداد ماه آغاز شده بود، پس از چند ساعت تلاش، مهار شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارکنان منابع طبیعی حین در عملیات اطفاء حریق دچار سوختگی شدید شده است، افزود: مصدوم به وسیله بالگرد اورژانس به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شده و در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر است.

فرماندار شهرستان کامیاران اظهار کرد: این آتش سوزی در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری یکی از افراد محلی رخ داده و در اثر آن ۲۰ هکتار از مراتع طعمه حریق شد که با تلاش نیروهای منابع طبیعی و همیاران طبیعت مهار شد.

کیانوش ثقفی نیا ادامه داد: در این عملیات علاوه بر نیروی های رسمی، شرکتی، پیمانکار ویژه اطفاء حریق موچش، نیروهای اداره منابع طبیعی شهرستان کامیاران، ۲۰ نفر همیار طبیعت روستای کوانه، همیاران طبیعت روستای لاین و  تعداد بیشماری از مردم کانی گشه نیز حضور داشتند.

کد خبر 2773147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha