نماینده مجلس عراق: دولت اقلیم کردستان شیطان را هم گول می‌زند

سرویس عراق واقلیم کردستان- سوران عمر، نماینده پارلمان عراق گفت: «دولت اقلیم کردستان شیطان را هم گول می‌زند، دولت اقلیم اسامی پیشمرگه هایی که استعفا داده‌اند را هم به وزارت دارایی عراق ارسال کرده است».

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، سوران عمر در پیامی گفت: «در لیست حقوق ماه ژوئیه نیروهای امنیتی اقلیم کردستان، اسامی پیشمرگه هایی که استعفا داده‌اند و در لیست فراری ها قرار گرفته‌اند هم ذکر شده است، حتی اسامی آنهایی که اکنون عضو حشد الشعبی هستند نیز در لیست پیشمرگه آمده است».

سوران عمر افزود: «اسامی کسانی که استعفا داده‌اند و همچنین اسامی کسانی در لیست فراریها قرار گرفته‌اند در لیست حقوق آمده است!، حتی اسامی آنهایی که اکنون عضو حشد الشعبی هستند نیز در لیست پیشمرگه آمده است، حالا می‌دانید چرا توطین (ملی کردن حقوق) نمی‌کنند؟».

این نماینده مجلس اظهار کرد: «اینها از آنچه که در این 32 سال یاد گرفته اند، دست برنمی‌دارند. به همین خاطر تا وقتی که فساد آنها همین طور ادامه داشته باشد، حاضر نیستند در بانک دولتی توطین انجام دهند، پیشمرگه‌ی واقعی قربانی دروغ ها و فریبکاری هایی شده است که اینها هیچ وقت از آن دست نخواهند کشید، اینها شیطان را هم گول می‌زنند».

کد خبر 2773165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha