رسیدن به راه‌حل به وسیله گفتگو با دولت دمشق ممکن است

سرویس سوریه - «مظلوم کوبانی» فرمانده کل SDF تاکید کرد که رسیدن به راه‌حل به وسیله گفتگو با دولت دمشق ممکن است و آنها خواستار گفتگو و رسیدن به توافق با این دولت هستند.

به گزارش کردپرس، «مظلوم کوبانی» فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با بیان اینکه طرفدار گفتگو با همه طرف‌ها برای دستیابی به راه‌حل هستند اعلام کرد که رسیدن به راه‌حل به وسیله گفتگو با دولت دمشق ممکن است و آنها خواستار گفتگو و رسیدن به توافق با دولت دمشق هستند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «مظلوم‌ کوبانی» فرمانده کل SDF در مصاحبه با این آژانس خبری اظهار داشت که بازگشت به ۱۲ سال پیش غیرممکن است و در سال سیزدهم تحولات جدیدی در سوریه روی خواهد داد.

«مظلوم کوبانی» در مصاحبه خود اختلافات و مشکلات بین آنکارا و دمشق را بیش از نقاط مشترک آنها دانست و تاکید کرد که توافق برای دو طرف بسیار دشوار است.

کوبانی ادامه داد: «ما معتقدیم که راه حل با دمشق ممکن است. ما جلساتی با آنها داریم اما دمشق باید موضع خود را در نظر بگیرد و برای تغییر آن آماده باشد.»

کوبانی تصریح کرد که دولت دمشق می‌تواند به شرط خروج ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن از سوریه با ترکیه گفت وگو کند.

مظلوم کوبانی همچنین بیان کرد: «در ۱۲ سال گذشته تلاش کرده‌ایم از طریق گفتگو با دولت سوریه راه حلی برای بحران سوریه پیدا کنیم. ما معتقدیم که در نهایت گفتگو با دولت سوریه انجام خواهد شد و ما به کار خود ادامه خواهیم داد. جلساتی بین ما وجود دارد اما توافقی وجود ندارد زیرا دولت دمشق هنوز برای پذیرفتن راه‌حل آماده نیست.»

کد خبر 2773176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha