۱۶ پروژه در مسیر تردد زائران اربعین حسینی از مرز باشماق تعریف شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: امسال ۱۶ پروژه در مسیر تردد زائران اربعین حسینی برای روکش راه های اصلی و ارتقای کیفیت آسفالت مرز باشماق مریوان تعریف شده است.

فرزاد حسنی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: استان کردستان علاوه بر مرز باشماق، استان هدف تردد زائران اربعین حسینی انتخاب شده است، در مسیر تردد برخی از مرزهای دیگر کشور نیز قرار دارد، اقدامات متعددی در مسیر تردد آسان زائران اربعین حسینی در این استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۰ کیلومتر لکه گیری و ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مریوان به مرز باشماق، هدف گذاری شده و در حال انجام است، افزود: امسال ۱۶ پروژه در ۱۴۷ کیلومتر از راه های محل تردد زائران اربعین حسینی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان برای روکش راه های اصلی و ارتقای کیفیت آسفالت تعریف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان به اقدامات ایمنی راه ها از قبیل نصب تابلو علایم و خط کشی اشاره کرد و اظهار کرد: یک نقطه پرحادثه در ورودی مرز باشماق اصلاح شده است.

حسنی در مورد آخرین وضعیت ساماندهی پایانه مرزی باشماق، ادامه داد: پروژه ساماندهی مرز باشماق، تأسیسات برقی و مکانیکی داخل سالن مسافری و آماده سازی پارکینگ و سایه بان در حال انجام است.

کد خبر 2773222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha