رگبار باران دوباره در خوی حادثه آفرید

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتگی در هندوان خوی و خسارت به خانه های روستایی در پی بارش رگباری باران خبر داد.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی گفت: طبق گزارش دریافتی بارش باران رگباری در روستای هندوان و آسیب سیل به خانه های مسکونی این منطقه، یک تیم ارزیاب هلال احمر خوی به منطقه حادثه دیده اعزام شد.   

او افزود: در این حادثه ۱۰ نفر متاثر از سیل امدادرسانی شدند، تعداد ۲ خانه مورد ارزیابی قرار گرفت و ۱ خانه از سیلاب تخلیه شد. همچنین برای دو خانوار حادثه دیده، اقلام زیستی و غذایی تحویل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: جمعه ۲۹ تیرماه نیز  طبق گزارش دریافتی بارش باران رگباری در آواجیق و آسیب سیل به خانه های مسکونی این منطقه، یک تیم ارزیاب هلال احمر از دفتر نمایندگی هلال احمر آواجیق به منطقه حادثه دیده اعزام شده بودند.  

او ادامه داد: در آن حادثه هم ۴۰ نفر متاثر از سیل امدادرسانی شدند، تعداد ۵ خانه مورد ارزیابی قرار گرفت و یک خانه از سیلاب تخلیه شد. همچنین برای دو خانوار حادثه دیده، اقلام زیستی و غذایی تحویل شد.

خسارت آبگرفتی در روستاهای خوی پس از بارش های تابستانی در حالی است که هر بار هواشناسی در خصوص رگبار باران، گاهی، رعدوبرق وزش باد شدید موقت در نیمه شمالی استان هشدار داده است! اما مدیریت بحران استان هر بار بعد از بحران به داد بحران زدگان می رسد!

کد خبر 2773228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha