حملات توپخانه‌ای علیه مواضع SDF در حاشیه رود فرات

سرویس سوریه - در چند روز گذشته مواضع SDF در حاشیه رود فرات در کانتون دیرالزور بارها هدف حملات توپخانه‌ای شبه‌نظامیان محلی عرب تحت حمایت دولت مرکزی سوریه قرار گرفته است.

به گزارش کردپرس، درگیری‌های شدیدی در چند رپز گذشته میان نیروهای SDF و نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه در حاشیه رود فرات در حومه دیرالزور روی داده است و مواضع SDF بارها هدف حملات توپخانه‌ای شبه‌نظامیان محلی عرب قرار گرفته است.

به نوشته دیده‌بان حقوق بشر سوریه(SOHR)، پایگاه نظامی نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در مراتع الحاجی که در حاشیه رودخانه فرات در شهرک الحسن در غرب دیرالزور قرار دارد هدف حمله نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه قرار گرفت.

این حملات توسط شبه‌نظامیان محلی تحت فرماندهی نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه مستقر در سواحل جنوبی رود فرات در طرف دیگر مناطق تحت کنترل نیروهای SDF انجام می‌شود».

به گفته منابع محلی این دیده‌بان،درگیری شدیدی نیز بین نیروهای SDF و شبه‌نظامیان محلی عرب در حدفاصل دو شهرک شحیل و بوقرس در تاریخ ۲۳ جولای  شکل گرفته است که از تلفات آن اطلاعی در دست نیست.

همچنین شبه‌نظامیان محلی با خمپاره و توپخانه به مواضع نیروهای دفاع شخصی SDF در شهرک محمدیه در حومه غربی دیرالزور نیز حمله کردند.

کد خبر 2773303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha